Selasa, 11 Julai 2023

AWAS !!! PENGALAMAN SRI LANGKA


MALAYSIA BELUM

SAMPAI KE 

TAHAP INI

AMIN

RASUAH  KRONI

KAUM KELUARGA

SEBAHAGIAN PUNCA

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malaysia MADANON perpaduan demi poket kroni

Tanpa Nama berkata...

Ko tau ko secaro torpoinci perjanjian Sori Langka dongan Cino Merah itu yang mo yobabkan Sori Langka tu changkoot dan jugo perjanjian negaro-negaro Afrika, Amerika Tongah, Amerika Selatan dan negaro-negaro kat Lautan Pasifik itu dongan Cino Merah. Ko lobih terpengaroh oleh media Amerika, Eropah barat dan I dia yang nyato tak suko kat China Merah.
Amik contoh Bosku yang wat perjanjian dengan Cino Merah untik projek-projek mega nyo, Bossku yang ketamakan yang meyelewengkan perjanjian sehingga borat sebolah supayo dio boleh sakau wang lobihan dari perjanjian tu. Bossku yang nok perjanjian sodomikian untuk menyakau, jadi salah so diri la... Camtu jugak la si sakau si sakau Sori Langka tu yang somacam penyakau penyakau kat sini. Sisakau tu borani wat kojo cami sobab korang dah bagi dio kelobihan kuaso dan pocayo buto tuli kat diorang...

Tanpa Nama berkata...

dah nak sampai bro..lu tak tengok kes mahiaddin wan jana wibawa? ahli keluarga terpalit siap rasuah melayu sprm agar tidak mendakwa keluarga mahiaddin. lu tak tgk kisah minyak sawit cap ayah dan anak hamzah zainudiin.lu tak tgk kes keluarga mahathir mohammad asal india?lu acah2 buta bro..gua tau la lu seorg jutawan.