Rabu, 24 Januari 2024

TOK SARJAN MEROGOL BUDAK SEKOLAH



Pelajar tingkatan empat dakwa dirogol sarjan

PARIT – Seorang pelajar perempuan berusia 16 tahun mendakwa dirogol seorang pegawai rendah polis berpangkat sarjan dalam kejadian berasingan pada Julai dan Oktober tahun lepas.

Menurut sumber, pelajar tingkatan empat itu dirogol di dalam sebuah kereta di dua lokasi berasingan di hadapan balai polis dan di kawasan parkir pasar raya dalam daerah Perak Tengah.

Perbuatan itu diketahui selepas ibu pelajar terbabit mendesak anaknya sehingga mangsa membongkar perbuatan suspek berusia 42 tahun sebelum membuat laporan polis.

Sumber berkata, pihak polis sudah memanggil mangsa bersama ahli keluarganya ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Perak Tengah untuk dirakam keterangan mengikut Seksyen 112 Kanun Prosedur Jenayah.

“Identiti suspek dikenal pasti berdasarkan nombor telefon yang terpapar dalam telefon bimbit mangsa dan polis juga merampas dua telefon bimbit, masing-masing milik remaja berkenaan dan suspek,” katanya.

Katanya lagi, suspek kini sedang disiasat polis atas dakwaan merogol pelajar berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Superintendan Hafezul Helmi Hamzah ketika dihubungi, memaklumkan pihaknya ada menerima laporan berkaitan kes terbabit pada 20 Januari lalu.

Beliau berkata, siasatan masih diteruskan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan tiada sebarang tangkapan dibuat setakat ini.

“Pemeriksaan kesihatan terhadap mangsa juga telah dijalankan dan didapati tiada kecederaan luaran dan laporan perubatan akan dipohon,” katanya. – 

HAKIM TERIMA

RASUAH

AMIN

DUIT ZAKAT

DI SEBAT

AMIN

POLIS RANCAK

MEROGOL 

KIRI KANAN

AMIN

DULU POLIS

DIKENALI SEBAGAI

KAKI PAU

AMIN

KINI POLIS

DAH  JADI

KAKI ROGOL

AMIN

APA DAH JADI

DGN MALAYSIA?

AMIN

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..kisah polis jahat ni lu pernah siarkan kat teater bilik sulit..peliknya, kini lu bersama2 dgn pemerintahan yg zalim dgn ISA yakni mahatir asal kerala utk menjatuhkan anwar.lu kroni madey ke bro atau lu berkenan dgn cucu lgbt madey?sebelum lu try cucu lgbt madey, gua sarankan lu test goyang inul awek indon.sekali goyang, lu akan terpancut 3 kali bro..