Khamis, 17 Ogos 2023

BERITA BAIK UNTUK NEGARA TERTINDAS


BERITA BAIK

UNTUK NEGARA

TERTINDAS

KHALAS


Unknown commented on
 "HOT TERKINI TER NOWW TER HOTT"


22.8.2023 date of BRICS Summit di Afrika Selatan. New currency BRICS akan dilancarkan.

1 Dollar BRICS = 55 USD .

Dari dulu lagi aku dah habaq kat suma Malaysia perlu menyertai BRICS.

Mungkin pemimpin Melayu yang ada dan Parti UMNo PAN dan PKR terdiri dari barua DAP@LeeKwanYew barua Israel Jew East Asia..!?

https://moderndiplomacy.eu/2023/02/11/brics-reaching-out-to-peaks-the-next-wave-of-expansion/

Momentum sebagai inisiatif BRICS+ China telah melahirkan aspirasi yang semakin meningkat daripada beberapa negara membangun terbesar untuk menyertai kumpulan BRICS.

Kita suma tahu Brother Anwar Bin Ibrahim dari dulu rapat dah USA, Al Gore, LGBT Ismail Farouq IRI NED berpusat di Washington.

Negara dari pelbagai geografi seperti Argentina, Turki, Arab Saudi, Algeria Iran Argentina Indonesia Arab Saudi Yamen Syria Vanezuela Chile Nigeria Botswana Bukina Faso Mesir Colombia Mexico dll dan lain-lain telah menyatakan minat untuk menyertai BRICS.

Negara-negara BRICS berikrar untuk meneroka kemungkinan melaksanakan langkah seterusnya ke arah pengembangan keahlian, dengan salah satu sasaran utama ialah keputusan mengenai kriteria ahli baharu.

Dari dulu dah habaq Malaysia perlu sertai BRICS, gugurkan penggunaan Dollar USA tapi sah sekarang semua pemimpin Malaysia berkiblat pada little Israel di Asia Tenggara (Singapork) dah menjadi barua LeeKwanYew@DAP.

Maka PRU 16 nanti ada saki baki pemimpin Melayu jadi sang barua barua LeeKwanYew@ DAP yang perlu dilingkupkan seperti melingkupnya legasi Tun Mahathir Bin Mohamad..!!!

#bawaotakbukanpisaubodohhh..!!

Tiada ulasan: