Khamis, 17 Ogos 2023

DIMANA HILANG 1.2 JUTA WARGA CHINA MERAH ??


BAHAYA BESAR

AMIN

MANA HILANG 

1.2 JUTA WARGA

CHINA MERAH

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

22.8.2023 date of BRICS Summit di Afrika Selatan. New currency BRICS akan dilancarkan.

1 Dollar BRICS = 55 USD . Link bawah ni hah

https://youtu.be/aXH8_9bznYc

Dollar US dah Jadi toilet paper.. ramai orang miskin di USA nanti tunggu yerrr..!!

Jiwa pemimpin PMx lebih pada IRI, KAF, NAD, IMF dan World Bank berkiblat pada USA. Link kenapa PMx suka Jadi hamba Amerika Syarikat sebab USA is great katanya PMx lagi.

https://youtu.be/C4gD7GAdM-U

Dollar US akan jadi tisu tandas.. Hyper inflasi akan melanda America Syarikat, France Kanada dan UK.. Malaysia akan lebih gawat lagi jika bergantung pada Dollar US , IMF dan World Bank..!! India sudah mula singkirkan US Dollar berurusan sesama anggota BRICS.

Dari dulu lagi aku dah habaq kat suma Malaysia perlu menyertai BRICS. Mungkin pemimpin Melayu yang ada dan Parti UMNo PAN dan PKR terdiri dari barua DAP@LeeKwanYew barua Israel Jew East Asia..!?

https://moderndiplomacy.eu/2023/02/11/brics-reaching-out-to-peaks-the-next-wave-of-expansion/

Momentum sebagai inisiatif BRICS+ China telah melahirkan aspirasi yang semakin meningkat daripada beberapa negara membangun terbesar untuk menyertai kumpulan BRICS.

Kita suma tahu Brother Anwar Bin Ibrahim dari dulu rapat dah USA, Al Gore, LGBT Ismail Farouq IRI NED berpusat di Washington.

Lebih 40 buah Negara sudah menyertai anggota BRICS. Negara dari pelbagai geografi seperti Argentina, Turki, Arab Saudi, Algeria Iran Argentina Indonesia Arab Saudi Yamen Syria Vanezuela Chile Nigeria Botswana Bukina Faso Mesir Colombia Mexico dll dan lain-lain telah menyatakan minat untuk menyertai BRICS.

Negara-negara BRICS berikrar untuk meneroka kemungkinan melaksanakan langkah seterusnya ke arah pengembangan keahlian, dengan salah satu sasaran utama ialah keputusan mengenai kriteria ahli baharu.

Dari dulu dah habaq Malaysia perlu sertai BRICS, gugurkan penggunaan Dollar USA tapi sah sekarang semua pemimpin Malaysia berkiblat pada little Israel di Asia Tenggara (Singapork) dah menjadi barua LeeKwanYew@DAP.

Link dollar USD melingkup summit di Afrika Selatan pada 22.8.2023 nanti

https://youtu.be/UuZFi6KcJJo

Lagi link "USA is super great dan penuh human right" kata PMx Malaysia saksikan video di bawah ini

https://youtu.be/pftf_EmPjMA

Maka PRU 16 nanti ada saki baki pemimpin Melayu jadi sang barua barua LeeKwanYew@ DAP yang perlu dilingkupkan seperti melingkupnya legasi Tun Mahathir Bin Mohamad..!!!

#bawaotakbukanpisaubodohhh..!!

Amutalingam barkaylow berkata...

Sejurus muncul Imamul Al-Mahdi bertitah semua terpanggil apa itu erti riak ujud diri bukan mudah mahu berubah keterbiasaan sikap menjadi biasa buatnya. (Presiden baharu Umno)

Al-Mahdi dibesarkan melalui keamanan dibawa Umno dan tidak mati ianya kekal sejak ditubuhkan kini dan selamanya tiada dulu tiada skrg menuju alam akhirat kekal abadi.🙋‍♂️

Sebenarnya imej Pas adalah Islam imej PHBN adalah sekular penyebab kalah mentelah Tun sudah bersama Pas.

Hakikatnya mmg PHBN sudah diterima rakyat majmuk Pas masih lagi jumud jumudan hari2 meleter berwirid surga neraka surga neraka manusia kencing berak sama shj. 👌

Tanpa Nama berkata...

1.2 juta china ada kat kedah utk projek ree..apa yg susah sangat..ada china kaya vincent tan yg jadi kawan baik mb tganu..pasai apa lu tak heboh, pasai apa tidak dilaporkan?