Sabtu, 31 Ogos 2013

JEMPUTAN FORUM MELAWAN BANGANG



SILA PESAN SANG SAKA
email sekarang:
sangsaka.benderarakyat@gmail.com
kerana banya pesanan
harga dari 25rm
kini menjadi 15rm
sebanyak 238 helai telah dipesan


FORUM MELAWAN BANGANG
3 SEPTEMBER 2013
MENGINGATI REFORMASI
semua dijemput hadir 
forum melawan bangang
 forum mengalakkan berfikir

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

---------

3 ulasan:

Ben Joe berkata...

iWah meriahnya... best2. aku mesti datang..

Tamarood x der ke bro TT.

Ada Tamrrood, semua aku cancel datang..

kah..kah..kah.. padan muka, PPPHHuuuuiihhh..

Tanpa Nama berkata...

Aku yakin tamarut tak datang...

Tamarut kan dah kena bajak!

Tanpa Nama berkata...

Wei..aku dah anta email nak pesan sang saka tp x ada balasan..ingat duit aku tak laku ka?lancau betul..
yubis229@yahoo.com