Ahad, 16 Mei 2021

TER HOTT TER NOWW TER KINI - ZIONIS AKAN SERANG MALAYSIA AMIN

 



TER HOTT TER NOWW

TER  KINI

ZIONIS AKAN SERANG

MALAYSIA

SELAMAT DATANG

ZIONIS

SELAMAT DATANG

PERANG 

PERANG MEMBUKA

PELUANG BARU

UNTUK KITA

SUSUN SEMULA

TANAH MELAYU

AMIN 

TERIMA KASIH RONALD REAGAN

 


TERIMA KASIH

RONALD REAGAN 


BAYANGKAN 
KALAU RONALD REAGAN
HANYA BENARKAN INTERNET 
UNTUK KEGUNAAN
ASKAR AMERIKA DAN CIA SAJA
APA AKAN JADI 
KEPADA PERUBATAN ISLAM
AMIN
TOK AYAH KITA INI
WAJIB DICALONKAN UNTUK
MENDAPAT HADIAH NOBEL
BIDANG PERUBATAAN
TAHUN 2022
KHALAS

WARGA BERHATI HATI

 

WARGA WAJIB

BERHATI HATI

AMIN

ZAMAN KERAJAAN

LANUN NAJIB DULU

SAMAN TRAFIK

JADI PENDAPATAN

 NEGARA

AMIN 

Tular di media sosial gambar isteri bersama tiga orang anak berumur 11 tahun, 10 tahun dan lima tahun melawat suaminya yang juga anggota IPD Putrajaya. Perkara itu berlaku pada 13 Mei, kira-kira 1 tengah hari di SJR Persiaran Selatan menghala keluar ke Dengkil dan mengundang pelbagai reaksi. – Gambar Facebook, 16 Mei, 2021.


Isteri lawat suami bertugas kena kompaun RM2,000


ISTERI anggota polis yang menziarahi suaminya yang sedang bertugas di sekatan jalan raya (SJR) di Putrajaya pada Hari Raya pertama dikenakan kompaun RM2,000 atas kesalahan melanggar prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan.

Ketua Polis Daerah Putrajaya ACP Mohd Fadzil Ali berkata kompaun itu dikeluarkan semalam di bawah Peraturan 21 (PU A 225/20212) Ziarah Hari Raya Raya Aidilfitri (No 21 Kesalahan-kesalahan yang diperuntukkan dalam SOP yang dikeluarkan Majlis Keselamatan Negara) Akta Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 1988 kerana pelanggaran SOP PKP dengan menziarah suami di SJR.

Menurutnya, pada awalnya perbuatan tersebut dilihat sebagai satu tanggungjawab isteri untuk memberi sokongan moral kepada suami yang sedang bertugas dengan menghantar juadah di pagi raya. 

“Namun, kepentingan awam adalah melebihi kepentingan individu dan pihak polis tidak mahu perbuatan sedemikian dijadikan alasan oleh semua ahli keluarga petugas untuk melawat keluarga yang bertugas di lapangan pada Hari Raya atau hari biasa,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Tular di media sosial gambar isteri bersama tiga orang anak berumur 11 tahun, 10 tahun dan lima tahun melawat suaminya yang juga anggota Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya. Perkara itu berlaku pada 13 Mei, kira-kira 1 tengah hari di SJR Persiaran Selatan menghala keluar ke Dengkil dan mengundang pelbagai reaksi.

Mengenai dakwaan keluarga anggota polis itu menaiki kenderaan melebihi had tiga orang bagi sesebuah kenderaan, Mohd Fadzil berkata siasatan lanjut mendapati mereka datang menaiki dua kenderaan berbeza dan tiada kompaun dikenakan.

“Pihak polis tidak berkompromi sekiranya wujud sebarang pelanggaran SOP PKP dan akan mengambil tindakan terhadap sesiapa sahaja tanpa mengira sama ada orang awam mahu pun anggota PDRM sendiri,” katanya. – Bernama, 16 Mei, 2021.

3 lelaki kena kompaun RM5,000 cuba rentas daerah, negeri

Tiga lelaki dikompaun RM5,000 setiap seorang kerana melanggar prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan merentas daerah dan negeri tanpa kebenaran polis di Pantai Bagan Pinang, Port Dickson di Negeri Sembilan, semalam.

Ketua Polis Daerah Port Dickson Supt Aidi Sham Mohamed berkata kesemua mereka yang berusia lingkungan 34 hingga 37 tahun itu gagal mengemukakan surat kebenaran atau apa-apa dokumen berkaitan ketika rondaan polis dalam operasi pematuhan PKP di pantai itu kira-kira jam 6 petang.  

“Dua daripada mereka dari Seremban dan seorang lagi dari Selangor, mereka gagal menunjukkan sebarang surat kebenaran sewaktu diperiksa polis ketika berada di pantai berkenaan,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Sementara itu, beliau berkata polis turut membuka kertas siasatan berhubung kes tular di laman sosial berkaitan program sambutan Aidilfitri di Pusat Latihan Asas Tentera Darat (PUSASDA) di Port Dickson, pada 13 Mei lepas yang didakwa melanggar SOP ditetapkan kerajaan dalam mengekang penularan COVID-19.

Katanya, pihaknya menerima laporan berkaitan perkara itu hari ini dan siasatan dijalankan di bawah Seksyen 21A APPPPB 1988 (Akta 342) dan Peraturan 17 Peraturan-Peraturan Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit (no.4) 2021 / seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

“Polis memandang serius sebarang pelanggaran SOP Aidilfitri yang ditetapkan Majlis Keselamatan Negara dalam mengawal jangkitan COVID-19 memandangkan kes wabak itu semakin meningkat saban hari,” katanya. – Bernama, 16 Mei, 2021.

SEKARANG

DANA KERAJAAN

MAKIN KURNG 

DUIT SIMPANAN 

NEGARA

MAKIN SUSUT

AMIN

BERAWAS

JANGAN JADIKAN

SAMAN KOBID

PENDAPATAN

 NEGARA

KHALAS 



MAMAT NI PEMIMPIN PEMUDA BERSATU

 



MAMAT INI

PEMIMPIN PEMUDA

BERSATU

BAKAL PEMIMPIN

MALAYSIA

AMIN 

Arymanchino commented on 

"PEMUDA BERSATU HEBAT"

Kepala Bana otak Mamat ni.Siape yg nak dengar Mamat otak separoh empoh ni bercakap.Berpuloh tahun rakyat Plastin baling batu lawan puak Yahudi tp satu inci tanah mereka pun xdapat balik malah lebih byk tanah Plastin yg hilang.Tiba2 Mamat kepala bana ni nak seru org sane,org sini dakwa puak Yahudi.Mamat ni bjalan kaki tak jejak d tanah..

KITA SOKONG PALESTIN

 



KITA SOKONG

PALESTIN

KALAU NAK PERANG

BEKALKAN SENJATA

NAK DAMAI

KITA URUSKAN DAMAI 

AMIN

NAK SATU NEGARA

NAK DUA NEGARA

SEMUA KEPUTUSAN 

RAKYAT PALESTIN

KHALAS 

Yeop sepet commented on 

"PEMUDA BERSATU HEBAT"

2 state solution?lu iktiraf nie,maknanya lu iktiraf penjajahan,lu iktiraf penindasan lu iktiraf means to get the end. In bukan ceta org Rab en yahudi asal Palestine bergaduh,nie ceta eastern European yg ngaku agama yahudi,takluk bumi syam.


 Moshe dayan and the geng take DNA yahudi pun. Nie bukan tertakluk pd Palestine saja,Israel tu lambang hegemonic dunumia,termasuklah bumi bertuah Kita nie.

PERLAWAN DITERUSKAN

 



PERLAWANAN

DITERUSKAN 

ISRAEL AKAN DIHAPUS BILA IMPERIALIAMA AMERIKKA HANCUR

 


ZIONIS ISRAEL 

AKAN DIHAPUS

BILA IMPERIALISMA AMERIKA HANCUR

Unknown commented on

 "SAMA SAMA GANAS"

Projek Israel projek talian hayat imperialism. Pertama kali bagi nak kutip tol terusan suez, kali kedua nak tabal British petroleum, dan kali ketiga sebagai polong hantu menyakat telor pak arab yom kippur. Ini mungkin kes minyak cina. Dulu murika kerat paip Gaddafi.


 Entah mungkin China cukong start bodek gadafi pakai dinar.atau gadafi nak pakai dinar. Saspek ever given ada seludup daging hidup, rupanya ada yg lebih besar. Kompas jazirah arab dah mula berpusing. Penyokong far right teram ada betulnya jugak. Mata sangat tajam.

TOWEL DI KEPALA - BILA TENGOK PORNO GERMAN - CEPAT BASAH - CEPAT LAP

 


TOWEL ADA

DIKEPALA 

BILA NENGOK

PORN GERMAN

CEPAT BASAH

CEPAT BOLEH LAP 


Unknown commented on

 "KALAU ROSLAN SMS 

LIKE GAMBAR KOTE 

MOKHTAR SENIK"

Minggu lepas ambo terima satu mesej whatsapp yang memperlekehkan seorang ketua pemuda parti komponen PN Wilayah Persekutuan dengan menyatakan gelaran atau pangkat panjang-panjang di depan atau belakang namanya yang nampak hebat tetapu sebenarnya tak boleh buat kerja punya, pandai temberang je atau melondeh air lior saja pandai. 


Dalam keadaan yang sama boleh ka dinyatakan mereka yang berserban, berkepala towel, berkopiah atau berjubah sampai kalah Pak Arab hanya pandai berfatwa melarang itu ini kononnya tidak Isle.. Lagi tebal serban, towel, kopiah atau uniform rasmi bagi menunjukkan kewarakan dalam agama lagi la kuat temberang dan semburan lendir nya.... Kah kah kah...!

SINGAPURA ADALAH SEBAHAGIAN DARI TANAH MELAYU

 



SINGAPURA ADALAH

SEBAHAGIAN DARI

TANAH  MELAYU

BILA MELAYU

 NAK SEDAR? 

AMIN

 DIBERI OLEH UMNO 

KEPADA PAP

TANPA PERLAWANAN SEKARANG 

SEKALI LAGI

 NAK BERI 

TANAH MELAYU

 PADA 

CHINA MERAH

KHALAS

Unknown commented on 

"TAK PERLU TUNGGU 

IMAM MAHDI 

UNTUK BEBASKAN SINGAPURA"

Betul ke Melayu diSingapura ditindas? Dah tanya rakyat Melayu disana? Ada apa bukti? Jangan ikut orang putih fitnah yang bukan putih dengan tuduhan yang tak berasas. Buat malu! Kalau nak kacau Singapura, baik cuba tadbir Malaysia dengan baik.


 Tanah Melayu sendiri pun dah kelam kabut, kobid tak terkawal, ekonomi tenant, rakyat tak ada kerja, anak tak pergi sekolah. Dah nak balik zaman silang tinggal dalam gua tu.

JUAL TANGKAP - ENTOT FREE

 




JUAL TANGKA

ENTOT FREE 

Unknown commented on 

"KUMPUL DUIT 

BELI AUDI BARU"

Membela susu banyak tiada masalah. Susu ketat atau longgar itu citarasa masing masing. Yang menjadi masalah menjual tangkal kerana mahu susu free

SEBELUM BEBASKAN BAITULMUKADIS BEBASKAN BATU CAVES DULU

 


SEBELUM BEBASKAN

BAIKTUL MUKADIS

BEBASKAN 

BATU CAVES DULU

AMIN 

panglimo potaseh commented on

 "BEBASKAN 

SINGAPURA DULU"

Caya tak orang melayu yang pertama mendarat dibulan ..melayu tak de benua tapi Alam Buana ..kahkahkah. Melayu kaum paling kaya di dunia ni ..dan Melayu akan ambil semula Batu Cave ..oppp ..Batumakadis ..kihkihkih

DUA PEMIKIR BANGSA



MARI DENGAR

PANDANGAN DUA

PEMIKIR BANGSA




SATELAH MENDENGAR

BARU KITA

FAHAM KENAPA

TANAH MELAYU INI

SERUPA INI

AMIN

PEMUDA BERSATU HEBAT

 

HEBAT HEBAT

HEBAT

KAH  KAH KAH 

GEMPAR 

SELURUH DUNA

PEMUDA BERSATU 

 ANCAM ZIONIS

KAH AH KAH

KAH KAH KAH 



Pemuda Bersatu tolak pelan damai Palestin-Israel

PEMUDA Bersatu menentang pelan damai membentuk dua negara berdaulat – Palestin dan Israel – yang disebut pemimpin pergerakan itu sebagai satu mimpi.

Ketua pergerakan Armada Bersatu Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal berkata pelan tersebut perlu ditolak dan Malaysia perlu memujuk negara lain agar mendukung pendirian serupa.

Beliau mahu kerajaan Malaysia bersikap demikian kerana melihat rejim Israel tidak menghormati pelan berkenaan dengan serangan dan penindasan yang berterusan pada waktu ini.

“Kerajaan Malaysia juga harus meyakinkan negara-negara lain untuk menyemak kembali pendirian mereka terhadap penyelesaian dua negara lebih-lebih lagi jika Israel sendiri tidak menghormatinya ...” katanya.

Katanya rejim Israel pada masa ini masih meneruskan penaklukan dan tindakan zalim di wilayah Palestin.

Dalam kenyataannya, Wan Ahmad Fayhsal juga mendesak Israel didakwa atas tuduhan jenayah perang di Mahkamah Jenayah Antarabangsa di The Hague.

Sokongan ke atas pelan damai itu bagaimanapun disebut Presiden Bersatu Muhyiddin Yassin sebagai pendirian rasmi kerajaan Malaysia, dalam kenyataannya sebagai sebagai perdana menteri.

Ucapan dalam bahasa Inggeris itu menyebut, Malaysia menyokong pelan damai dua negara yang menjamin keadilan dalam agihan untuk kawasan penempatan.

Muhyiddin menyebut, Malaysia juga menyokong usaha menjadikan Jerusalem ibu negara Palestin sebagai “satu-satunya penyelesaian yang berdaya maju ke atas konflik Palestin-Israel”.

Perdana menteri juga menegaskan sokongan bagi penyelesaian mengikut undang-undang melalui rundingan dan resolusi Perrtubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu.

Pada masa sama, beliau menegaskan sokongan Malaysia ke atas perjuangan Palestin dari segi politik, ekonomi dan moral.

Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad juga menegaskan pendirian serupa dan menyatakan keyakinan bahawa pelan pembentukan dua negara itu satu-satunya jalan untuk perdamaian.

Dr Mahathir yang mengutuk siri serangan terbaharu sejak minggu lalu ke atas penduduk Palestin berkata beliau percaya dengan pelan itu walau amat kecewa dengan keganasan yang diteruskan rejim Israel.

“Saya masih berharap penyelesaian dua negara itu satu-satunya penyelesaian yang dapat dilihat dan kita perlu berusaha untuk menjadikannya kenyataan.

“Mungkin itulah satu-satunya harapan untuk menamatkan konflik ini, kecuali tiba-tiba orang pihak Israel ada hati perut,” katanya dalam satu ucapan disiar langsung. – 16 Mei, 2021.

WOIT

BERAK TERLEKAT

PADA JARI

KAH KAH KAH

LU BASUH

LUBANG CIRIT

TAK BETUL

KAH KAH KAH

LU DAH PANDAI

BUAT 

LAWAK  BERDIRI

KAH KAH KAH



SAMA SAMA GANAS


 

MALAYSIA 

HARAMKAN 

MAJALAH DETIK

SAMAN MALAYSIKINI

TANGKAP SAPA

MELAWAN

TAPI 

DI PALESTIN

ZIONIS ISRAEL

BOM DAN RUNTUHKAN

PEJABAT

 AL-JAZEERA

KHALAS 

BILA LEBAI GERMAN PORNO ANGKAT SENJATA.....



APABILA 

LEBAI 

GERMAN PORNO

ANGKAT SENJATA

VINCENT TAN

JADI IMAM 

MASJID NEGARA 

Arymanchino commented on 

"TAK PERLU CAKAP - 

PERLU TINDAKAN"

Betul,tepat,ketat, sendat.Kena bertindak.Tontowi pun dah bersabda suruh antar tentera ke Plastine lawan Israel.Patut antar semua Skuad Sekuriti Pas gi berperang d Plastine.Tontowi dan skuad yg ikat towel d kepala lantik jadi Panglima Perang.



Rani Kulop pula lantik jadi Jeneral.Uniform dia byk bintang.Mkin tongkat Rani Kulop yg dia arak kehulu kehilir bila campak blh jadi nage.Selesai masalah Israel..Tuckbeer!!

Mat Lekeh commented on 

"TAK PERLU CAKAP - 

PERLU TINDAKAN"

lebai din tontowi gesa malaysia hantar tentera ke falastin. Ya habibi ya maulana, ya habib ya syeikh, babi boleh terbang, vincent tan jadi imam.

PAGI KELMARIN DI PALESTIN

 


PAGI KELMARIN

DI PALESTIN

RAKYAT NAK TAHU

 


SOKONG SOKONG

TAPI 

ADA SOALAN

AMIN

SOALAN APA?

AMIN 




Zuraida seru rakyat Malaysia terus kecam Israel


Malaysia komited bantu Palestin, kata Muhyiddin

MALAYSIA akan terus memberikan sumbangan secara dua hala kepada Palestin selain sumbangan kepada badan-badan antarabangsa bagi membantu rakyat negara itu yang ditindas dan dizalimi oleh rejim Israel.

Perdana Menteri  Muhyiddin Yassin mengulangi pendirian berprinsip Malaysia yang sentiasa konsisten memberi sokongan padu kepada Palestin dan perjuangan rakyatnya dari segi politik, ekonomi dan moral.

SOALAN SATU

ADAKAH MALAYSIA

AKAN TERUS ADA

HUBUNGAN

JUAL BELI SAWIT

DENGAN ISRAEL

AMIN

SOALAN DUA

APA JADI

DENGAN 

KONTREKTOR

YAHUDI DARI

SYARIKAT SINGAPURA

YANG DAPAT

 KONTRTEK 

PEMASANGAN 

KOMPUTER

PDRM

AMIN

PERLU JELASKAN 

RAKYAT NAK TAHU

KHALAS




HADIS ULAR MAK DAJJAL

 



HADIS ULAR MAK

DAJJAL



Unknown commented on

 "TAK PERNAH DENGAR HADIS INI -

 KITAB MANA?"

memang ada hadis ni: Dari Abu Dzar berkata, ”Dahulu saya pernah berjalan bersama Rasulullah ﷺ, lalu beliau bersabda, “Sungguh bukan dajjal yang aku takutkan atas umatku.”. Beliau mengatakan tiga kali, maka saya bertanya,” Wahai Rasulullah, apakah selain dajjal yang paling Engkau takutkan atas umatmu ?”. Beliau menjawab, ulama yang jahat”. [Musnad Ahmad (35/222)]


LIKE GAMBAR KOTE MOKHTAR SENIK

 


 LIKE

GAMBAR KOTE

MOKHTAR SENIK

Unknown commented on

 "KALAU ROSLAN SMS

 LIKE GAMBAR 

KOTE MOKHTAR SENIK"

kau baru je siar isham oiii..padahal pas selangor dah keluar penafian,akaun roslan kena godam, sama mcm tarsenik,acc dia kena godam...roslan tu setiausaha pas selangor..mulia tau jawatan dia..tarsenik lagi mulia ketua dewan ulama pahang tu...semua tu mulia 


..sama mcm satu kes dulu ketua ulama pas perlis dibawa ke mahkamah oleh isteri kerana selalu kena liwat...ini mustahil org semulia itu buat mcm tu..akupun rasa dia tak liwat..dia cuma lewat,sama mcm pak syeikh yg selalu lewat kerana mencari nombor,ada numbor


TAK PERLU TUNGGU IMAM MAHDI UNTUK BEBASKAN SINGAPURA

 



 TAK PERLU TUNGGU

IMAM MAHADI

UNTUK BEBASKAN

SINGAPURA

ami sakai commented on 

"BEBASKAN 

SINGAPURA DULU"

saya memang setuju...melayu disana ditindas...kita ambil balik tanah tanjung pagar