Khamis, 21 November 2013

DARI MANA DATANGNYA ILMU






NOTA
calon  bani melayuu ke stockholm 2014
bertemu raja sweden
untuk anugerah hadiah nobel perubatan
berbangga sebagai bani melayu
bani kafir telah gagal buat kajian
bani melayu dapat ilmu 
dalam mimpi
kah kah kah

Pengamal perubatan dakwa temui penawar HIV/AIDS

MACHANG 20 Nov. - Seorang pengamal perubatan tradisional, Tuan Muhammad Tuan Bongsu, 54, hari ini membuat pengakuan beliau telah menyembuhkan kira-kira 10 pesakit HIV/AIDS.

Walau bagaimanapun, ubat penawar penyakit itu yang menggunakan kombinasi 30 herba belum disahkan secara saintifik oleh mana-mana institusi perubatan termasuk Kementerian Kesihatan.

Begitupun, seorang daripada pesakit itu turut tampil pada sidang akhbar di kediaman Tuan Muhammad di Taman Seri Mentara di sini hari ini, bagi membuktikan dakwaan itu dengan menunjukkan keputusan pemeriksaan klinikal yang pada awalnya positif, telah bertukar kepada nonreactive atau negatif.

Menurut Tuan Muhammad, kesemua herba itu antaranya daun mengkudu, daun hempedu bumi dan ginseng, telah diadun menjadi kapsul dan saling bekerjasama bertindak balas terhadap penyakit berkenaan.

Bekas kontraktor itu memberitahu, beliau telah menceburi bidang perubatan tradisional secara serius sejak 2003 apabila seorang ahli keluarganya disahkan menghidap AIDS dan berazam untuk membuktikan bahawa semua penyakit ada ubatnya.

“Sebenarnya kira-kira setahun sebelum itu, ada kenalan saya yang ahli keluarganya meninggal dunia kerana HIV, ekoran itu saya terpanggil untuk mengkaji dan mendapatkan teori mengenai penyakit itu.

“Tiba-tiba saya diuji Allah apabila ahli keluarga saya sendiri yang menghidap HIV pada 2003. Masa itu saya benar-benar terdesak, dalam masa yang sama juga dia penagih dadah tegar. Dua masalah serentak.

“Saya banyak memohon Allah memberi petunjuk dan daripada petunjuk itu, saya menemui doktor-doktor dan tabib Cina untuk lebih memahami penyakit ini dan memperkuatkan lagi teori yang saya sudah kumpul sebelum ini. Saya belajar virus dan kesannya kepada manusia, fungsi sistem tubuh manusia dan penyesuaian antara herba dan penyakit itu.

“Saya menjadikan ahli keluarga saya itu sebagai eksperimen, perbaiki penawar dari semasa ke semasa, sehinggalah saya berjaya menghasilkan formulanya.

“Hasilnya ahli keluarga saya itu sembuh daripada penyakit tersebut dalam tempoh tiga tahun mengambil penawar saya," dakwanya ketika ditemui pemberita di rumahnya di sini hari ini.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... HEBAT BANI MELAYU.... kah kah kah...

 kah..  KAPIR DAPAT ILMU MENGKAJI BERTAHUN TAHUN... kah kah..

kah kah...BANI MELAYU DAPAT  DENGAN MIMPI DAN DOA... kah kah..


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MANA DIA PERSATUAN PROFESOR.... kah kah kah..

kah kah kah..JEMPUT LAAA MAMAT NI JADI AHLI BERSEKUTU... kah kah

woit..MAMAT NI WAJIB DI KAWAL.... kah kah kah...

kah kah kah...TAKUT DI CULIK OLEH KOMPENI YAHUDI... kah kah kah

kah kah kah...NANTI MOSANTO NGAP DIA.... kah kah kah





--------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cakap dia bodoh, marah.

norrland berkata...

hebat pakcik kelate ni..

Tanpa Nama berkata...

Dol...kalau betol dia dah jumpa ubat hiv tu, bagus la. tak payah la kita nak hina dia pulok. Dia buat kajian ubat tu dan bukan dapat melalui mimpi. Kat quran pun ada sebut semua penyakit ada ubatnya kecuali mati.

Tanpa Nama berkata...

Woit.. menteri2 kita pun patut kasik Hadiah Nobel sama.. para ahli UMNO BN mmg patut dpt sama jugak.

1. Tun Mahapelir - memperkenalkan konsep menyuruh bani melayu bersyukur dan jangan jadi pelupa. Bukan senang nak suruh org melayu bodoh berlapis2 ni bersyukur kpd UMNO dan jangan lupa jada2 UMNO merembat duit rakyat. Itupun bani melayu tak mampu berpikir keluar dari kelapa komengnya.
2. Zul Bisul - Memperkenalkan idea mengepow siapa saja disekelilingnya tanpa mahu mengeluarkan wang, hutang tak nak bayar, berupaya membodohkan nabinya dan Allah Taala tuhannya sendiri..kahkahkah.. hinggakan..hinggakan..hinggakan.. Allah Taala menyumpah membatukan diri sendiri hanya kerana Zul Bisul yg maha cerdik gituh.
3. Fathul Bari - memperkenalkan senjata konsep pukimak 'ketentuan Allah' yg mana perkataan ini menjadikan bani melayu semakin bodoh berlapis2 dan tak mampu berkata apa2 seperti disumpah en kelembai. Malah ada sesetengahnya disampuk sawan sindrom pelir lepas pancut.
4. Nazri Aziz - bodoh mcm Zul Bisul. Calon hadiah bersama. Malah berjaya mendidik anaknya yang tiada ketahuan ibunya menjadi kaya raya dgn membeli harta2 mewah yg tidak mampu diperolehi org muda seangkatannya. Ilmu baru nih..
5. Pak Lah - Ilmu tidur nyenyak dan dengan hati suci bersih berjaya mencipta ilmu melesapkan 400 billion semasa tidur.
6. Ibrahim Ali - Ilmu menjadi katak dimana rakannya diketuk berpuluh2 kali tetapi tetap sayangkan beliau. Ilmu ini hanya dapat dikaji si katak ni sekor saja. Parti PAS yg lebai2nya cerdik dan ulamak pewaris nabi yg suci kudus mulus juga ditipu hidup2 keluar masuk lubang biawak berjuta2 kali pun, tidak menjadi mereka serik2 atau bodohnya berlapis2.
6. Lu calonkan sendirilah.. berduyun2 list..
Jangan lupa pd si nasha jugak yer. Nasha ni hadiah nobel khas disebabkan giginya saja. Hikmat giginya ini membuatkan ahli2 dan kepimpinan ulamak PAS menjadi bodoh mcm pelir lepas pancut jer. Hasan Ali pun tak kurang hebatnya dgn bukti video murtadnya telah disimpan khas untuk tontonan Allah Taala sendiri. Ginilah cara nak bodek Allah nanti untuk selamatkan diri dr api meraka. Allah taala pun boleh kantoi kene tipu dgn mamat ni.. kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Janganlah suka mengutuk orang lain....pakcik ni telah memberi yang terbaik....dia tak kata pun yang dia dapat formula daripada mimpi....nkorang yang fitnah dia begitu....dia dapat formula tu setelah try n error menggunakan anaknya sebagai bahan uji kaji....dan dia berjaya...sekurang-kurangnya dia telah memberi sumbangan dengan cara dia. Dia mungkin tidak dapat menghuraikan secara saintifik, tapi kalau 10 orang telah sembuh seperti yang didakwa, tapi dia telah membuat sumbangan besar...tugas para saintis yang pakar pulaklah mengakaji formula pakcik ni untuk diterjemahkan ke dalam bahasa yang di fahami oleh para saintis...tak ada salahnya mengunakan kaedah try n error....mat saleh tomas edison pun guna try n error untuk dapat cipta mentol lampu....kalau antara tuan tan bijaksana bijaksini yang kutuk atau pandang sinis pakcik ni, sedarlah, pakcik ni telah buat sesuatu untuk masyarakat....nkorang?...apa yang nkorang dah buat?? jangan pandai kutuk aje....

Tanpa Nama berkata...

Kami bukannya mengutuk! Kami cuma hairan bagaimana hikmat2 para nabi ini diberikan kepada pokcik yg biasa2 aja. Kami tidak menolak kekuasaan Allah yg berupaya menukarkan seketul batu menjadi sebiji roket atau helikopter dan dibawa melancong ke planet2 yg kita suka. Kenapa tidak ditukarkan batu dgn buraq atau kibas, kami x mahu persoalkan.

Tetapi..tetapi.. tetapi... yg kami persoalkan, kenapa pokcik2 sebegininya berjaya mengubati pesakit kronik, tetapi..tetapi..tetapi.. tidak mendapat pencalonan hadiah nobel? Ini yg kami sodih-den-podih-den-pilu-den.. mengutuk juga Ketentuan Allah en hasanmalek ooi..kahkahkah..kami cuma menyelaraskannya..huarghuarghuargh..

Tanpa Nama berkata...

Manusia memang bermacam ragam didunia ini.....pakcik ni dengan bangganya mengubat pesakit aids dengan cara tradisonal......ini bagus.......kodok Si katak dengan benggongnya hendak meraih simpati diborneo walaupun dia tahu al-katak ketuanan perkosa tidak diterima disana......ini tak bagus.........hasanmalek berpesan pada kak semak....kalau tak berkenan jet komersial pakailah air force 1 kerana kalau tak mahu tanggung perbelanjaan sendiri pakailah duit rakyat........ini lagi tak bagus.....kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

Abis yang gelak macam org gile tu apahal..bila Allah nak pilih seseorg tu xkira la camne pun org tu

Tanpa Nama berkata...

kenapa pula ingat semua orang bodoh macam engkau.sebab aku dah jumpa depan mata orang yang Allqh sembuhkan daripada aids melalui ubat yang Tuqn Mohammad tu hasilkan.Yang sebenar2 bodoh bangang 7 keturunan tu ialah engkau kah kah kah !!!