Jumaat, 10 Januari 2014

JANGAN LUPA MALAM INI




JEMPUTAN
dewan china malam ini
jam 8:00 malam


UNTUK WARGA 
DI LUAR KUALA LUMPUR
sila layari radio bangsar utama
untuk mendengar forum ini
jam 8:00 malam


--------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

1.alamat jadi lauk kapiq je puak-puak akai dikepala lutut ni!!
2.sebab tu harussani sanggup keluarkan kenyataan penderhaka dan boleh diperangi keatas puak-puak macam ko ni!!
3.sekiranya puak-puak ni jadi pemerintah!!alamat jadi tukang angkut taik kapiaq jee!! islam entah kemana!!

Awanama berkata...

Mamat 8.16 ni mmg patut jadi hamba gerombolan..standard hamba abdi gerombolan.. dapat duit seposen pun, terus dianggap pemberi sedekah tu tuhan..

Kita doakan umur dia panjang lebih dr mamak kutty..agar teruskan menjadi bodoh tak sedar2.. jgn sedarkan diri sampai bila2.. ajak kengkawan gerombolan bodo piang melawat TT sama.. meh kutuk TT hari2 beramai2.. tonjolkan kebodohan menyokong gerombolan ditahap maksima.. supaya kami tahu dgn mendalam lagi tahap bebal penyokong gerombolan hingga mengapa susah sgt nak terima kebaikan sistem PR yg berkali2 ganda bagus.. tapi lebih suka nyaman hidup dlm tong taik gerombolan..