Khamis, 24 April 2014

KETUANAN MELAYU TIPU MELAYU






TAKUT TAKUT KAN MELAYU
Senang je nk bodohkn org Melayu: gunakn taktik lama tu: deviation teknik, teknik silap mata: bagi dia takut dgn org Cina: nk ambik hak mrk, nk mengkristiankn mrk, nk ambik hak keistimewaan melayu & paling takut: nk perintah negara ini spt berlakunya d Singapura 

TAPI dia tk sedar negara ni dh pun dh dgadai sikit demi sikit bukan pd Cina msia tpi pd Cina Spore: tgk je Iskandar Msia: dr kawasan perumahan elit nye sampailh kawasan utk anjing kucing rakyat spore ade kt situ. 

Yg ade kepunyaan hanyalh pusat ng Johor, lsin2 semua Spore punyA: x payah perang, gaduh secara fizikal Johor kepunyaan org Spore. Sekrg Obama dtg menuntut bhgiannya: memng kjaan Rosmah Najib bnyk cilaka punya kjaan!! on KERJA PALING SUSAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/23/14

---------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Tenaga Nasional Berhad (TNB) saw RM1.2 billion in pre-tax profit in 2Q14, nearly a quarter lower than RM1.6 billion reported in 2Q13 despite quarterly revenue rising by 13% from RM8.85 billion in 2Q13 to RM10 billion in this quarter.
kah kah kah
untung dah kena lagi
mana tak untung nie
kena tipu keliling tu
naik tariff elektrik lagi
pasti lagi untung
peduli apa rakyat susah
asal aku dan kerabat untung
ini cara bisnes di msia nie
kah kah kah
nak perbodoh lagi kah kah kah

Awanama berkata...

engkau nie sham tak pandai cari makan betui lah,
kah kah kah
engkau ada apa ?
harta ada ?
kaya tak ?
cuba join geng umno jadi blogger
conform naik pangkat
kah kah kah tarak guna sham
jangan buang masa
cepat cepat ambik offer nie
kah kah kah