Selasa, 17 Jun 2014

BERITA MENGEJUTKAN






KOMENTAR

najib wajib minta
suaminya rosmah
kuruskan badan dahulu

muka rosmah hodoh
ditambah pula dengan
pakaian renda renda yang hodoh

ini belum masuk kira
perangai yang hodoh

 Penduduk Malaysia paling gemuk di Asia
KUALA LUMPUR 16 Jun - Malaysia diletakkan sebagai antara negara yang mempunyai paling ramai penduduk dengan berat badan berlebihan di Asia, kata Penasihat Sains kepada Perdana Menteri,  Zakri Abdul Hamid.

Zakri berkata, menurut dapatan terkini sebuah jurnal perubatan Britain, The Lancet, 49 peratus wanita dan 44 peratus lelaki di negara ini mengalami obesiti.

"Ini suatu masalah yang sangat besar kerana ia membawa impilikasi penyakit kencing manis, masalah jantung serta penyakit lain dan oleh itu,  Najib  Razak meminta Majlis Penasihat Sains dan Inovasi Global membantu menanganinya," kata beliau kepada pemberita selepas pelancaran United Nations University-International Institute for Global Health (UNU-IIGH) di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) di sini hari ini.

Menurut hasil kajian terbaru yang disiarkan jurnal perbuatan itu bulan lepas, Malaysia diletakkan sebagai 'heavyweight' kerana 45.3 peratus penduduknya mengalami berat badan berlebihan, diikuti Korea Selatan (33.2 peratus), Pakistan (30.7 peratus) dan China (28.3 peratus). - TIEWNAMA

KALAU INI
BUKAN BADAK
APA BINATANG INI
kah kah kah



KAH KAH KAH

macam ada

rancangan 

nak tendang

najib

mulakan serang

rosmah dulu

KAH KAH KAH




---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Binatang ni namanya Panda. Isteri Borosmah namanya Atan dan suaminya nama Tuya.

Jadi sahlah operasi untuk tendang mat monggol@Panda betina sudah berjalan. Dua bulan sebelum akhir tahun ini sah mat monggol@Panda Penipu ni akan dihalau keluar dari rumah Panda Putrajaya.Kah..kah..kah...