Jumaat, 24 Oktober 2014

FAKWA FAKWA KANTOI







Anjing dipakai serban dan jubah,

perbuatan hina ulama Islam 

Perbuatan memakaikan anjing dengan serban dan jubah harus dihentikan kerana ia menyinggung hati masyarakat Islam yang menghormati golongan ulama di negara ini, kata Mufti Selangor  Mohamad Tamyes Abdul Wahid.

Beliau berkata gambar anjing berserban serta berjubah kini disiarkan di media sosial oleh pihak tidak bertanggungjawab dan perbuatan itu lebih bertujuan untuk menghina masyarakat Islam terutama para ulama di negara ini.

"Para ulama yang sentiasa memberi pandangan baik kepada masyarakat, memberi garis panduan untuk bergerak melaksanakan tugas berkaitan dengan hukum hakam, tiba-tiba dihina sebegitu rupa.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/anjing-dipakai-serban-dan-jubah-perbuatan-hina-ulama-islam#sthash.FHXXNTHM.dpuf

KAH KAH KAH

woit
mula mula
usik anjing 
dikatakan haram
terbukti tak tepat
kantoi sekali

kemudian tuduh hina ulama
lidah terjulur macam anjing
terbukti ini ayat al-quran
untuk ulama kaki bodek
kantoi lagi

ni anjing pakai serban pulak
anjing pakai jubah pulak

KAH KAH KAH


-----------

5 ulasan:

Suku Samdol berkata...

Eh eh eh ...
Bila masa serban tu khas utk golongan ularmak saja? Org lain tak boleh pakai ke?
Org Punjabi pun pakai serban gak tapi tak kecoh mcm golongan2 ularmak nih.

Awanama berkata...

Kalau anjing dipakai topi koboi dan boot hina siapa? Ultra sensitif.Belajar sejarah bagaimana Nabi Muhammad SAW terima penghinaan oleh bangsa Yahudi dan kafir walhal fia berkuasa penuh dan hebatģ

Awanama berkata...

1.suruh mamat tu hafiz Al-Quran dulu la!!Imam Syafie umur 6 tahun dah al-Fafiz!!yang dia tu lulus bahasa arab dok melalak itu dan ini!!
2.syok jugak tenguk ahli-ahli neraka dok merepet itu dan ini!!!memang diakhir zaman akan lahir ahli-ahli neraka akan pertikai keputusan dan fatwa yang dibuat oleh para ulama!!!malah mereka sanggup menghina alim ulama!!
3.ko dah pilih neraka mana bhaii!!

Awanama berkata...

Alim ulama yg makan gaji dgn pemakan rasuah? Alim ulama yg mahu bersekongkol dgn umno? Alim ulama yg bertuan kan rajagopal yg kaki enjoy dan betina? Alim ulama yg duduk dibawah telunjuk orang fasik (rajagopal)?
Kau ingat alim ulamak yg menentukan sape masyuk syurga atau neraka?
Patutlah umat islam antara umat yg paling bangang dimuka bumi ini..kahkahkah

Awanama berkata...

tak tahu ke , anjing pakai jubah dan serban itu anjing dari kumpulan ISIS...???