Isnin, 25 Ogos 2008

STOP PRESS STOP PRESS

Daripada laporan-laporan yang sedang dan terus menerus diterima Anwar Ibrahim akan menang besar.

Kalau empat hari dahulu kedudukan ialah 50-50

Tiga hari dulu kedudukan ialah 60-40

Dua hari dahulu kedudukan masih 60-40

Satu hari sebelum D-Day – apabila Ustaz ’Saksi’ Saiful membuat pengakuan yang dia 'diarah dari atas' untuk menjadi saksi , sokongan terhadap Anwar melonjak. Kini kedudukan ialah 70- 30.

Tidak ada yang dapat menghalang Projek 3P. Anwar Ibrahim akan menang besar.

DUA PULUH EMPAT NABI ADALAH YAHUDI

Banyak VCD gelap tersebar. Sebuah VCD yang saya lihat malam tadi cuba menunjukkan bahawa PKR/Anwar Ibrahim ialah ejen Yahudi.

Pembuat VCD anti-Pakatan ini lupa bahawa 24 daripada 25 orang Nabi yang wajib diketahui oleh penganut Islam ialah daripada bangsa Yahudi. Nabi Ibrahim, Nabi Ishak, Nabi Ismail, Nabi Yaacob, Nabi Daud, Nabi Yunus, Nabi Noh – adalah berbangsa Yahudi.

Yang perlu dilawan bukan Yahudi.

Yang perlu dilawan ialah Zionisme, satu idealogi yang menganggap satu bangsa itu lebih hebat dan terpilih oleh Tuhan.Pandangan racist zionist yang menganggap bangsa dia sahaja yang ada hak. Orang lain tidak ada hak.

VCD anti-Pakatan ini kelihatan mengamalkan fahaman pandangan racist Melayu yang tidak ada bezanya dengan fahaman zionist.

Zionist bukan bangsa Yahudi. Zionist dianuti juga oleh sesiapa yang menganggap Kitab Suci mereka sahaja yang betul. Kitab Suci orang lain salah. Zionist menganggap mereka sahaja yang ada hak yang lain hanya memiliki hak sampingan.

Ini fahaman zionist yang menyamar dalam topeng Islam dan selimut Melayu.

5 ulasan:

Unknown berkata...

To All Pakatan Rakyat Supporters,
Pls inform to those Permatang Pauh voters who thought if the majority votes for DSAI is lower than 10000, they will get RM200 stop dreaming.
Pls told them the BeeNd govt had big victory in 2004 General Election but they still owe Publisher Company for RM200Millions until now!
Therefore, pls ask them must come out and cast their vote to DSAI.

amoker berkata...

So correct. Uneducated people who don't know the difference between Jews and Zionism.

Cry fear, do ask if the Ministry of Defense have acquited itself from giving project to the jews. So racist.

mode de la shadow berkata...

Well, I guess the readers should know that there is a difference between Jews, Hebrews & Zionists.

If you compare it with us, its similar to Malaysians, Malays & BN.

Get it?

ken berkata...

Don't sale ur dignity and soul with just only RM200, even RM1000. We willing to die rather than betray our people, offspring and country.

Time For Change!

Tanpa Nama berkata...

Dear brother Hisham,
I enjoy your blog so much, has to open it 2-3 times a day to update myself. I just like to say that Nabi Ibrahim and Ismail were not jews. The line of jews starts with the prophet Ishak a.s. Thats all.