Isnin, 10 Jun 2013

ANAK MUDA WAJIB TURUN




KOMENTAR TUKAR TIUB
masanya telah tiba
untuk 7 pesuruhjaya spr letak jawatan

tak perlu tanguh tangguh
tak perlu dulak dalik
tak perlu oook oooik
rakyat telah bosan

dari bosan naik marah
dari marah turun ke jalan raya

Tiada Laporan Elektrik Terputus - SPRTerkini
KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menegaskan bahawa tidak wujud dakwaan bekalan elektrik terputus pada 5 Mei lalu dan mendakwa penganjuran perhimpunan haram oleh pembangkang hanya bertujuan mencemar nama suruhanjaya itu.



KAH KAH KAH
KAHKAH KAH
KAHKAH KAH



woit... INI GAMBAR KEPALA BANA SAPA?.... kah kah kah..
kah kah kah..INI GAMBAR BINCAT KE?.... kah kah kaj
kah kah kah.... DAH MENIPU... NAK MENIPU LAGI... kah kah kah



INI HIMPUNAN KELANA JAYA
SABTU 22 JUN 2013
KITA BERHIMPUN
DATARAN PADANG MERBOK
JAM 2:00 PETANG
 TUNTUT SPR LETAK JAWATAN
--------

5 ulasan:

Watikah Sinar berkata...

Saya rasa saya perlu beritahu TT berita ini, lihat disini (klik)

Awanama berkata...

1.bhaii!!ko dok jaja proses mengira yang kununnya semasa blackout!!SPR dah kata itu cuma lakunan semata-mata!!semuanya lakonan hantu-hantu bangla saja!!
2.dari ko dok melalak dan meroyan!!ko cari saja pelakon-pelakon tersebut!!keluarkan fakta dari mereka!!masukkan dalam malaysiakini!harakah!suara keadilan!atau TV 3!!
3.sekarang nanpak lawak jenaka jeee!macam 40,000 bangla!!tiada khabar berita!!
4.kah!kah!kah!lawak!lawak!

Awanama berkata...

kalau betul gambar blackout tu benar...jadi SIAPAKAH Pelakon wanita bertudung yang ada didalam gambar tu???....jeng jeng jeennggg

Man berkata...

Setakat ni takde pun laporan polis blackout kat mana2. Mengapa pelakon pompuan dan juru kamera ramai2 tak buat laporan polis kat mana yg blackout. Auta aje lebih!!

Bangla 40 ribu orang dah balik ke atau masih menyorok lagi. Diorang kata sesak kat KLIA sebab bangla2 balik kampung. Lawak bodoh macam ni pun org PR percaya.kah!kah!kah!

Kena kencing dgn anuwar ajela. Buat demo ni pun tentu anuwar senonok sesangat sebab ramai kena kencing aku lagi yahooooooo!!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Siapa bodoh...duduk rumah...setengah bodoh...duduk rumah juga...setengqh suku bodoh pun duduk rumah....pukul 8 nanti tengok kami masuk tv ......lepas tengok...pergi cari kawan mengumpat....dah tu ko labunkan ko punya ultimate bodoh tu kat public......oh.....ya......jangan lupa tutup tv tu selepas tengok kami...kami pun tak hinngin tengok lu punya bodoh berjangkit.