Sabtu, 4 Mei 2013

PENGUMUMAN PENTING




RADIO BANGSAR UTAMA
sila layari terus menerus
radio bangsar utama
untuk mendapat maklumat tepat
tentang perkermbangan terkini

radio bangsar utama live 24 jam
bermula jam12:01 malam
5 mei 2013

wartawan radio bangsar
akan membuat liputan
akan membuat temu bual

BOLEH DIDENGARI 
melalui smart pone
melalui ipone dan ipad
bukan hanya di pc
bukan hanya di lap top

jadi lah manusia yang bijak
dengan mendengar radio bangsar utama

3 TUNTUTAN JANJI BERSIH

1 - tidak akan terima keputusan pru13RU 13
2 - tubuhkan satu spr baru
3 -  spr  baru akan membuat  satu pilihan raya yang adil dan bersih


------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maklumat untuk SAMM dan pekerja PAKATAN RAKYAT...Tuk mengecam pengudi hantu,,,kita tengok IC nya kat belakang...Biasa nya IC kita orang Malaysia original...nombor IC kat bawah tandatangan Ketua. Pengarah
JPN biasanya ada 12 angka atau 14 angka....JIKA NO IC kat situ ada 16 angka kemungkinan besar IC itu IC palsu atau IC sementara untuk mengundi..Harap prihatin dan siasat lebih lanjut...Sebarkan.

Unknown berkata...

Tak perlu batal PRU atau lantik pengerusi SPR baru sebab ini menyusahkan semua org yg dah ambil cuti. Masalahnya ialah pengundi hantu yg dibawa masuk. Nama mereka mesti ada dlm daftar pemilih biasa atau undi pos. Pakatan Rakyat bertindak sendiri utk membuang nama pengundi hantu ini. Senarai nama sudah ada pd wakil calun disetiap DUN dan Parlimen. Senarai nama penumpang yg menaiki pesawat sewaan khas perlu diambil, kemudian semak dgn daftar pemilih di setiap DUN dan Parlimen. Keluarkan nama mereka. Ada juga warga asing yg dapat ic tamat tempoh sampai bulan oktober 2013, khas utk mengundi. Ini juga perlu dibuang dari senarai. Warga Pakistan dari Sabah juga perlu dikeluarkan. Mereka2 ini akan mengundi BN , seperti yg pernah berlaku di Sabah. Warga Myanmar dan Kemboja di Semenanjung juga perlu dibersihkan. Inilah punca kenaikan mendadak disebabkan pengundi hantu dan menangkan BN. Pakatan Rakyat sepatutnya bertindak lebih awal ,ambil gambar contoh ic mereka disetiap penerbangan sewa khas, dan terus semak dgn daftar pemilih. Tapi kalau tak sempat, cuba dapatkan dari Air Asia/ MAS. Atau pergi kelokasi tmpt tinggal mereka dan ambil gambar IC, menyamar jadi org BN, kemudian semak dgn daftar pemilih.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tabur kacang je ket meke meke ni....siapa bela meke nipun....bagi je kacang....habis ceter