Isnin, 3 Jun 2013

TERDESAK CARI ANAK SUNGAI



3 perkara paling Anwar takuti

KUALA LUMPUR 2 Jun - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa menganjurkan siri perhimpunan haram di seluruh negara kerana mahu mengalih tumpuan rakyat daripada tiga perkara yang paling ditakutinya.

Ketiga-tiga perkara itu ialah rayuan kes liwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan, isu pencerobohan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu, Sabah dan pendedahan bekas rakan karibnya, Datuk S. Nallakaruppan berhubung aktiviti seks beliau,

Ahli Dewan Negara, Senatak Ezam Mohd. Noor  (gambar)berkata, Anwar akan memastikan ketiga-tiga perkara tersebut 'dilenyapkan' daripada minda rakyat walaupun tindakannya itu akan mengundang kemudaratan terhadap agama, bangsa dan negara.

Seorang lagi bekas Setiausaha Sulit Ahli Parlimen Permatang Pauh itu, Muhamad Rahimi Osman berkata, Anwar kini benar-benar terdesak untuk mengalihkan pandangan rakyat terhadap segala isu yang dihadapinya.

"Anwar sememangnya cenderung untuk melakukan pelbagai tindakan terdesak bagi memastikan 'pekung' di dadanya tersisip rapi dalam bajunya kerana beliau tahu ketiga-tiga perkara itu akan menyebabkan karier politiknya boleh terkubur.

"Jadi, dalam tindakan terdesak terbaharunya ini, beliau mengheret penyokongnya untuk turun ke jalan supaya perhatian rakyat teralih daripada isu sebenar yang menyelubungi Anwar," katanya ketika dihubungi Utusan Meloyo di sini hari ini

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


woit... SIAPA TERDESAK?.... kah kah kah....

kah kah kah...RAHIMI OTHMAN NI SIAPA?.... kah kah kah

kah kah kah....  PAKAI NAMA EZAM  KIRA OKAY JUGA LAAAA..... kah kah kah..

lkah kah lkah... TAPI PAKAI NAMA RAHIMI NI... BETUL BETUL TERDESAK... kah kah kah..

kah kah kah... SAKIT PERUT TERDESAK ... NAK CARI SUNGAI.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK GALI LUBANG TAK SEMPAT.... kah kah kah

NOTA
hairan
dekat pilihan raya dulu
mat ezam ada kata:
kirim salam pada boss
kah kah kah

MAT EZAM TERLIBAT
DALAM 
TNS?


-------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rahimi othman jiran opah aku.. Apa kena mengena dia ni..dia nak mengaku kena liwat gak ke...eee nanti stereotype sangat pulak...buat la cerita lain sikit..cerita dia pernah jumpa sultan suku dgn Anwar ke...baru lain sikit.

pakwe is back berkata...

ezam gay ngn anwar???

Tanpa Nama berkata...

mulut muncung elok hisap batang kote....
kah...kah...kah...
takut 3 perkara?
52%......terbukti majoriti....
bila nak mampos?