Isnin, 3 Jun 2013

MUHYIDDIN SUDAH BERSEDIA


Cadangan parti tunggal BN ‘tidak praktikal’ kata wartawan veteran

KUALA LUMPUR, 1 Jun — Cadangan menjadikan Barisan Nasional (BN) sebagai parti tunggal tanpa parti komponen daripada kaum lain, jelas Datuk A. Kadir Jasin, adalah tidak praktikal dan akan ditolak akar umbi ...

Cadangan BN jadi parti tunggal tidak sesuai, kata Ahmad Maslan

PONTIAN, 1 Jun — Cadangan untuk menjadikan Barisan Nasional (BN) sebuah parti tunggal adalah tidak sesuai dan amat sukar dilaksanakan memandangkan ia tidak mampu mewakili suara semua kaum di negara ini, ..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MAT MONGOL SEDANG GELABAH.... kah kah kah....

kah kah kah.... PROJEK NAK BODEK CHINA... TAK DAPAT SOKONGAN... kah kah kah

kah kah kah.... A/L KUTTY SEDANG MERANCANG.... kah kah kah...

woit.... MALIKUL SEMBAB... SUDAH BERSEDIA..... kah kah kah


RAKYAT SEDANG 
BERSEDIA

-------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT mu kene hati hati ngan puak lebai2 PAS...ada konspirasi nak berpadu padu sebab TGNA sudah tiada jadi penghalang....sebab tu PAS sudah redho, malaon malaon berpadu padu sudah masuk....mampos korang kena main bontot oleh si pandi kutty!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku macam makin menjadi syaitan bila bertuankan syaitan di malaysia ni...ya ALLAH....jadikan aku kembali menjadi manusia...lindungilah aku dari kejahatan siang dan malam...lindungilah aku dari kejahatan NAJIB..MUIDIN..MAHATHIR...MUKRIZ..MAMAK KHALID.SERTA BINI BINI...GUNDIK GUNDIK..CALL GIRL CALL GIRL MEREKA..AMIN....aikkkkkk doa aku...aku punya sukalah....nak ossa akuke...ah...ossa ALLAH SAW SEKALI....buduh punya kerajaan malaysia...bila si tua itu nak mampus...anak double parking...bapa permenant parking...untuk anak iskandar kutty dan kaum kerabatnya....KENERAKALOH....hhhhha