Isnin, 3 Jun 2013

LAWAN MALAM SENIN




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KAH KAH KAH... kah kah kah..

kah kah kah... TAAT INI   MANA RUMAH NYA?.... kah kah kah..

kah kah kah... TITAH INI ANAK KELING KE ANAK CHINA?.... kah kah kah

kah kah kah.... AGONG INI GUNUNG BERAPI KE?.... kah kah kah
Pembangkang 'wajib' taat titah Yang di-Pertuan Agong
KUALA LUMPUR 1 Jun - Pembangkang digesa menghormati titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu?adzam Shah yang mahu semua pihak di negara ini akur dengan keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13. Ahli...

INI BUKAN 
MAT TAAT ANAK LELAKI TITAH
INI DEMO

------

3 ulasan:

maw berkata...

taat pada allah dan rasul
taat pada kebenaran
taat pada ketulusan
taat menolak kebathilan
taat menolak kemungkaran
taat menolak penipuan
taat menolak rasuah
taat menolak penyamun penyangak
taat menolak kezaliman
taat menolak BARANG NAIK

Apek botol berkata...

Aku sekarang tersangat marah...ada ke mengundi kena tipu...lepas tu suruh terima penipuan itu. Apa punya bagharal manusia ni...dia ingat kita ni hidup dalam negara bapak dia ke????. Makan aku pun cari sendiri...lainlah kalau makan aku orang tanggung. Lagi satu yang aku geram campur sedih...apabila yang berucap tu macam baru keluar dari bertapa di gua pulak. Hilang akal ke orang ni !!!!!!!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sabarlahlah nak.....mungkin ini suratan.........hahahahaha...famous word pada yang BONSAI......