Jumaat, 27 Disember 2013

KERAJAAN NAJIB ROSMAH






KOMENTAR TUKAR TIUB
adalah diingatkan
wajib terus diingatkan
bahawa kerajaan najib rosmah ini
adalah keajaan haram

kerajaan najib rosmah hanya mendapat 47% undi
pakatan rakyat mendapat 52% undi

undi 47% untuk parti ketuanan melayu
didapati dengan cara menipu
ini bukan tohmah
ini bukan fitnah

di sabah telah dibuktikan
kad pengenalan segera di berikan
pendatang asing
untuk mengundi
parti ketuanan melayu

BANGLA  MENGUNDI

KERAJAAN GOYAH
kerajaan najib rosmah ini
adalah kerajaan goyah
bukan kerajaan yang mendapat sokongan rakyat
kerajaan najib rosmah
hanya di dukong oleh polis

KUCING PUN NAK MUNTAH
Selepas mungkir janji, BN takut “digulingkan”
Tahun 2014 sudah pastinya bukan berita gembira bagi majoriti rakyat Malaysia berpendapatan rendah kerana kenaikan kos sara hidup yang bakal mereka hadapi.
Semasa berkempen menjelang Pilihan Raya 2013 lalu, Barisan Nasional melalui “Manifesto: Menepati Janji, Membawa Harapan” memberikan pelbagai janji indah seperti mengurangkan kos sara hidup.
Maka tidak hairanlah Putrajaya juga dilihat begitu takut sekali dengan perhimpunan pada malam ambang Tahun Baru 2014 yang dikatakan berniat untuk menggulingkan kerajaan.
Semalam polis menahan pemilik akaun Facebook yang beroperasi dengan nama Asmaelz Hadzeny II yang diburu sejak minggu lepas kerana menghasut orang ramai menyertai perhimpunan dikatakan untuk menggulingkan kerajaan pada 31 Disember ini.
Sebelum itu polis menahan pengerusi Gerakan Turun Kos Sara Hidup (Turun) Azan Safar selepas seorang pengguna Facebook memberikan komen mengatakan akan berlaku rusuhan pada malam ambang Tahun Baru.
Selepas memungkiri janji, Putrajaya kelihatan begitu takut sekali dengan kemarahan orang ramai di atas tindakan mereka itu.
Yang hairannya, yang ditahan adalah orang yang marah kerana janji dimungkiri dan bukan yang memungkiri janji. – 27 Disember, 2013.

ANK MUDA
BANGUN MELAWAN
----------

6 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Seorang penjaga lembu telah ditangkap kerana meliwat lembu peliharan nya....dikandang tertuduh beliau telah disoal bertalu talu oleh pendakwah sappi abdullah dan guni empat tail...tertuduh tiada peguam...selesai bicara..tiba masa untuk menjatuhkan tukul....sebelum saya menjatuhkan hukuman....ada apa apa soalan dari tertuduh......."Tuan yang maha hakim....lembu saya punya....susu saya punya...kalau sembilh...daging saya punya...kulit lumbu saya punya malah itu ikur lumbu pun sahyaaaaa yang punyaaaa...APAAAA......????....ITU PUKEEEEEE LEMBU KERAJAAAN MALAYSIA PUNYW KAH....????.....""""....sapeee abdulah dan guni empat tahil saling berpqndang....abdul wahab empat tahil letak tukul pelan pelan..sitertuduh sambung.....NOW I CAN REST MY CASE MY LORD......HEHEHEHEE....moral dia disini.....Jom gulingkan kerajaan malaysia dengan demo AMAN....hehehheehehehe

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan Barisan Nasional adalah kerajaan pentadbir bukannya kerajaan yang kekal seperti kerajaan Malaysia yang dinaungi oleh yang dipertuan agong.

Kerajaan Barisan Nasional adalah parti politik yang diberi mandat oleh rakyat mentadbir negara Malaysia secara kontrak selama 5 tahun. Selepas tamat kontrak itu mereka perlu adakan pilihanraya bagi memperbaharui kontrak untuk lima tahun lagi.

Oleh kerana itu tiada sebab mengapa kerajaan Barisan Nasional tidak boleh digulingkan jika terbukti pentadbirannya bersikap hipokrit dan tidak mematuhi manifesto yang mereka war-warkan.

Rakyat tidak perlu risau dan takut dengan tuduhan 'guling kerajaan' oleh beberapa pencacai UMNO Baru kemudian diikuti dengan tindakan polis menahan orang yang dicurigai dan ditakutinya.

Itu hanyalah sandiwara kononnya mereka amat berkuasa sedangkan mereka dalam ketakutan berhadapan kemarahan rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Kote naik pun akan turun jgk akhirnya ini naik tak turun turun..kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Good luck tapi aku rasa come 2nd Jan..its still going to be the same old faces or feces in power.kalau aku salah , baguslah tapi aku rasa mmg bn akan in power for many many years to come..aku dah prepared dah mkn sayur jer dan pakai lilin mlm mlm untuk menghadapi hari hari susah yg bakal datang..
kalau boleh aku pun nk berbasikal pergi kerja tapi masalah berpeluh dlm cuaca panas kat msia ni..

Tanpa Nama berkata...

Aku nak muntah la dgn leter ko ni.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Laa..lembu tu engko...berapa bulan dah mengandung....muntah di singki tau...jangan muntah di tandas....nanti marah geng jamban....kakkkaka...nak muntah pun nak info...kentara kesunyian....KENTARA........