Jumaat, 10 Oktober 2014

ADA KONSPIRASI







KERALA
Hairan sungguh madey beria ria nak lagakan pas dan pkr dan dap... apa sebab muslihat kerala ini ? Adakah kerana tidak tenteram adakah kerana tidak cukup tidur atau memang dah nyanyuk ? Kah kah kah... apapun muslihat musang dan kerala zaman sudah berubah... rakyat tak anggap madey relevan lagi... kah kah kah semua tak.betul... anwar tak betul... musa de hitam.tak betul .. ghafar baba tak.betul... pak lah tak.betul... najib tak betul... khairy tak betul....semua tak.

betul kecuali madey seorang yang betul semua.. kalau negara ini menuju kehancuran... sebab utama madey pegang kuasa selama 22 tahun.... semua sedar hakikat ini..madey berjaya pecah perintah semua sekali....siapa tak sebulu terus ditumbang kah kah kah... siapa yang angkat madey terus diangkat jadi jutawan... sindrom ini berterusan sehingga kini... para pembodek semakin ketara sekeliling pinggang kah kah kah... budaya biasa lah kah kah kah on KONSPIRASI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/10/14
MENGOLAH PERSETUJUAN
letupan bom di bukit bintang tu adakah mengolah persetujuan supaya akta hasutan dan ISA dikekalkan oleh mat mongol? kah kah kah kantoi lagi ... on KONSPIRASI
Suku Samdol
on 10/10/14
UTANG PTPTN
kahkahkah ,lepas ni mesti ada ops tangkap bebudak utang ptptn kot ? lepas satu satu bala atau rezeki rakyat marhaen mesia dok mai ! mesia bole & rakyat didahulukan, ABU ! on KONSPIRASI
Amuraria
on 10/10/14
MUSUH KELILING
Musuh jib dok keliling dia saja....tak payah lah amerika yahudi mai serang....ni sebelah.menyebelah yang dok nak jatuhkan.jib....tapi kena sedar kenapa nak jatuhkan jib ? Sebab.jib banyak.kelemahan....banyak sangat sampai rakyat naik.meluat...walaupun semua dok kutuk madey kerala tapi selama madey perintah....rakyat tak.susah macam.sekarang... kerala pandai main politik...pecah perintah...tapi.


zaman sudah berubah....la.ni ada internet...walau madey dihentam saban hari....kerala tu tak ambik pot kah kah kah...harta yang dikumpul.selama ini bawa pi kubur tak? Entahlah saban hari kutuk yahudi saban kutuk amerika tapi perangai sendiri.lagi teruk dari mereka.. Yahudi dan.amerika buat.keganasan terhadap orang lain.demi jaga rakyat sendiri.....sini bezanya rakyat sendiri ditindas untuk.kepentingan diri dan.keluarga. ..kah kah kah Maaaaaaaaappppppooooossssss on KONSPIRASI
Anonymous
on 10/10/14
HEIDI
Heidi...eh,dah mcm nm pompuan?haa..chicken dick.baru mcm din ayam on KONSPIRASI
Anonymous
on 10/10/14
FREE LOADER
Mongolia tak pernah susah... tak pernah banting tulang... tak pernah bawa basikal ke sekolah... pernah jalan ke pasar ? Apa tau pasal rakyat susah pulak ? Tangan pun lembut macam amoi cina doll kah kah kah... jadi yang mangsa seluruh rakyat kerana dipimpin.oleh seorang spesis yang senang lenang....naik jet naik kereta ada pemandu... tak pernah untuk.

apa sekali pun walau makan dan minum... semuanya percuma... jadi golongan free loader sejak.berzaman... mana mungkin dia tau kesusahan rakyat yang bergaji bawah rm 1 ribu....memanglah pandai berucap ucap... sebab teks ucapan disediakan oleh tukang jaga ketuanan... begitulah.kisah negara ini...ditambah dengan.pelbagai.kesusahan dan keperitan.hidup... sepatutnya kerajaan yang dipilih oleh rakyat menjaga kebajikan rakyat... ini.tidak... semua pakat pakat kaut apa saja yang boleh utk penuh karung sendiri kah kah kah... nasib nasib beb.... kak kah kah kak on KONSPIRASI
Anonymous
on 10/10/14

HARD
Hadi?! Hardy!? on KONSPIRASI
Anonymous
on 10/10/14









---------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Isham,

NGO baru tajaan Pak MAHAT bergelar KONEK = Kami Orang Nak Epok-epok Kelentit.

Bakal dilancarkan untuk mengimbangi kemelut minum nya angkara Underworld.

Adi

Awanama berkata...

Kalau nak berngo ngok ikut resmi umngok, satu ngok juai bangsa dan satu lagi juai agama, ngok stanby juai salah laku takda plak.

Awanama berkata...

bajet 15-haji najib kluarkn hadis nk kutip duit ptptn.. TERUJA..