Khamis, 16 April 2015

NAK BODEEEK






KOMENTAR
tujuan berita ini
adalah untuk menganjing
rosmah dan najib
kerana mustahil SPRM
dalam satu jam akan melakukan siasatan
mustahil dalam masa dua jam
rosmah mansor dipanggil

berita ini sengaja laporkan sademikian
dengan tujuan untuk terus
beri tekanan pada najib dan rosmah

malah silap silap baca
ketua peseruhanjaya SPRM
adalah dari tim mahathir


Cincin RM24.4 juta Rosmah kes lama-SPRM

 | April 15, 2015
SPRM mendedahkan siasatan berhubung pembelian cincin Rosmah sudah dijalankan sebaik laporan diterima.
PETALING JAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan telah melakukan siasatan berhubung pembelian cincin berharga RM24.4 juta yang didakwa dibeli  Rosmah Mansor.
Pengesahan itu dibuat Ketua Pesuruhjayanya, Abu Kassim Mohamed, yang menegaskan tiada mana-mana pihak termasuk mereka yang berprofil tinggi akan terkecuali.
“Kita siasat dakwaan pembelian cincin RM24.4 juta oleh Rosmah satu jam selepas laporan dibuat pada SPRM pada tahun 2011.
“Dua jam kemudian, saya menghubungi  Najib Razak dan meminta isterinya membawa cincin yang diperkatakan itu,” katanya petik laporan Sin Chew Daily.

KAH KAH KAH

woit 
kalau nak bodeek
berpada pada
biar rakyat yakin
siasatan dilakukan
satu jam sesudah
laporan diterima
dua jam kemudian
rosmah dipangil
kah kah kah
ini macam nak perli
ini sengaja buat tipu
ini sengaja buat berita
bair rakyat tak caya
kah kah kah
SYABAS SPRM

TIPU  MENJADI




----------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

kepala butuh sprm............
kah...kah.....kah......

Awanama berkata...

nak beli cincin mahal............
wajib menjadi berkali-kali janda.......
kah...kah...kah.....

Awanama berkata...

Sudah bebudak BODOH buat kerja , biasa lah.

Muka pun macam malaon jugak kan

Depa ingat Rakyat bayar gaji depa tu NGOK