Khamis, 16 April 2015

HASAN MALEK kENA GST






KOMENTAR
terlalu awal menteri bersuara
kita tunggu 1 mei
kalau 10 orang datang berdemo
ertrinya GST di terima rakyat
tapi kalau 10,000 yang berdemo
ertinnya GST tak diterima rakyat


Aduan kurang, rakyat 

sudah boleh terima 

GST, kata Hasan Malek

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Hasan Malek hari ini mengatakan, rakyat sudah memahami dan boleh menerima pelaksanaan cukai barang dan perkhidmatan (GST) yang dilaksanakan sejak dua minggu lalu. 


Kesimpulan ini dibuat beliau berdasarkan statistik kementerian yang menunjukkan pengurangan dari segi bilangan aduan pengguna yang diterima.
"Saya melihat daripada statistik kementerian, nampaknya aduan sudah mulai berkurangan. Maknanya rakyat sudah mula memahami (GST).
“Bertentangan apa yang diwar-warkan sebelum ini di media sosial, dengan sikap pembangkang dan lain-lain, banyak yang negatif daripada positif.
"Oleh itu alhamdulillah, dua minggu ini rakyat sudah boleh menerima hakikat GST tak membebankan mereka."
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/aduan-kurang-rakyat-sudah-boleh-terima-gst-kata-hasan-malek#sthash.kny4e5JH.dpuf

KAH KAH KAH
woit
nak mengadu apa?
beli barang wajib bayar
nak adu apa?
yang rakyat mahu
barang murah
kalau barang mahal
naikkan gaji
bila barang mahal
gaji murah
mampooslah 

JANGAN JADI 

HASAN MALEK

4 ulasan:

Awanama berkata...

Nama pun Hasan Malek

Dalam bahasa Latino makna nya Berok Kampong

Buat apa nak layan Berok Ksmpong

Kan BODOH doh....

ayen berkata...

Hassan oh hassan..
Abg hassan pengecut, xmacam abg aziz..

Tu cito sajen hassan lah..

Awanama berkata...

Bodo pian KALU mengadu dapat apa cipap free ke telan je laaa
Dah Malaysia ramai yg bodo supa lembu nak buat mcm mana

Awanama berkata...

hasan malek&puak penyamun memang lanchoww

hang angkat sumpah untuk jaga kepentingan orang ramai tapi hang khianat amanah.

sama juga semua puak dalam cabinet penyamun musibat najib ni.

tapi ingat. Allah SWT tengok apa yang hang buat. setiap satu akan ditanya.