Selasa, 14 Ogos 2012

MENUNGGU VIDEO HASAN ALI SAMPAI MURTAD




KERANA TUNGGU VIDEO HASAN ALI





PENDIRIAN PAS MAKIN GOYAH : HASAN ALI
- meloya

KUALA LUMPUR 13 Ogos - Pendirian Pas yang semakin lemah dalam memperjuangkan perlembagaan Islam termasuk elemen hudud sekiranya pakatan pembangkang berjaya memenangi pilihan raya umum akan datang akibat tekanan daripada DAP adalah menyedihkan.

Hasan Ali berkata, pendirian Islam parti itu semakin goyah, tidak lain dan tidak bukan ialah kerana golongan 'parasit' dalam parti tersebut gagal bersuara dengan lantang setiap kali didesak DAP.

Lebih menyedihkan, kata bekas Pesuruhjaya Pas Selangor itu, golongan parasit dalam Pas yang kini merangkumi 70 peratus daripada bilangan kepimpinan tertinggi parti berkenaan bukan berhasrat menegakkan perjuangan negara Islam, sebaliknya hanya berminat untuk menguasai kerajaan.

"Saya sedih kawan-kawan dalam Pas sebagai parasit dan tidak ada seorang pun yang bersuara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... GOYAH KE... GONCANG KE... GUCANGH KE..... kah kah kah...

klah kah kah.... SEMUA TAK PENTING... YANG PENTING MANA DIA VIDEO.... kah kah kah..

kah kah kah...DAH LAMA TUNGGU VIDEO MURTAD..... kah kah kah..

kah kah kah...DAH LAMA TUNGGU KITAB INJIL PAKAI SOLAR POWER.... kah kah kah..

kah kah akh..... LAMA SANGAT TUNGGU... TAK SAMPAI SAMPAI.... kah kah kah..

woit...KALAU MACAM INI LEBIH BAIK MURTAD... kah kah kah...

kah kah kah..... DARI MENUNGGU SAMPAI MATI.... kah kah kah






3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hasan Ali ni ada PHD tapi aqal buh mana.. bangang betul dia ni.. kena jadi gomen dulu baru boleh perjuangkan tukar perlembagaan..

Dah 50 tahun PAS bergelumang dalam politik tentunya sudah masak.. Tu orang-orang muda dalam PAS sedar mereka takleh jumud mereka perlu memperjuangan Islam dengan cara yang betul.. berdakwah bukan menakut-nakutkan orang bukan Islam macam umno.. memberi penerangan sejelas-jelasnya tentang perundangan Islam amat penting dari hanya bercakap kosong undang-undang tuhan tetapi menolaknya dengan terang.. dengan palbagai alasan..

realitinya memang kena bekerjasama dengan parti lain walau bukan islam dalam menegakan keadilan.. seperti dituntut dalam Islam.. membentuk kerajaan then baru terangkan dengan jelas apadia perlembagaan Islam.. suatu yang patutnya Umno dah buat lama.. 50 tahun dah berlalu.. Kalau betul umno ni Islam mempenjuangkan islam dah tentu gejala rasuah sudah lama dibenteras dan takda isu tentang kroni rasuah dan pembaziran yang jelas dan nyata dalam audit negara..


Tanpa Nama berkata...

masa assan ahlee join DSAI selepas DSAI kena pecat dari jawatan TPM, Menteri Kewangan dan umno (BARU), mahadeyyy lahirkan kekesalannya...

mahadeyyyy kata KERAjaan sudah belanja SATU JOOTAH untuk assan ahleee buat PhDnya.....

hari ini assan ahleee kenalah BERKHIDMAT untuk mahadeyyyy dan kuncu2nya.....

gheng lama

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullah Al Azim. Murtad, murtad jangan bawak main.
aku munafik tak apa.kahkahkah