Rabu, 10 Oktober 2012

SABTU INI KITA TURUN BERDEMO BERSIH ROCKS




SEMUA TURUN 
BERDEMO SABTU INI
 

Kenyataan Media
9 Oktober 2012

Laporan Polis Dokumen Menyatakan Penyelewengan Pengerusi Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Selangor telah menemui beberapa dokumen yang menyatakan bahawa Hamidzun Bin Khairuddin pernah melakukan 'penyelewengan' ketika menjadi peguam kepada PKNS. Penyelewengan tersebut telah menyebabkan beliau disenarai hitam oleh PKNS.

Walaupun kononnya telah membayar semula kemudian setelah dipaksa tetapi dari segi profesionalisme guaman ia tetap salah.

Hari ini SAMM tampil untuk membuat laporan polis. Amat adil bagi penama tersebut untuk polis melakukan siasatan dan polis boleh membersihkan nama penama tersebut jika mendapati dokumen tersebut tidak betul. Lebih menggusarkan jika dokumen tersebut betul tindakan harus diambil kerana khuatir ramai lagi akan diperdaya menggunakan gelaran peguam yang disandangnya.

Sekian.

(Azhar Achil)
Penyelaras Bersama,
Solidariti Anak Muda Malaysia
SAMM Selangor.



DAKWA SEGERA PENCIPTA FITNAH SCORPENE – meloyaq

KUALA LUMPUR 9 Okt. - Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) didesak mengambil tindakan terhadap pihak yang mencipta fitnah berhubung perbicaraan dakwaan rasuah oleh sebuah syarikat Perancis berhubung pembelian dua kapal selam Scorpene buatan Perancis oleh Malaysia pada tahun 2002.

Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) turut menggesa tindakan sewajarnya diambil terhadap Ketua Pembangkang,  Anwar Ibrahim yang menggunakan isu berkenaan dalam ceramah-ceramah dan kenyataan-kenyataan beliau bagi memfitnah kepimpinan  Najib Razak.

Mereka turut meminta agar pertubuhan tidak berdaftar, Suara Rakyat Malaysia (Suaram) yang menjadi arkitek kepada fitnah berkenaan diharamkan kerana mengada-adakan isu perbicaraan yang kononnya sedang berlangsung di Perancis.

Presiden Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin berkata, pihak berkuasa harus bertindak memandangkan isu ini berkait rapat dengan maruah Malaysia dan rakyatnya di mata dunia, terutama dalam kalangan negara maju.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TUNGGU DAN LIHAT. APA AKAN JADI.... kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA YANG AKAN DITUDUH SEBAGAI LOYAR BURUK... kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA YANG LARIKAN DUIT RAKYAT SELANGOR.... kah kah kah



SEMUA TURUN 
BERDEMO SABTU INI

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saman ajo la.. apa nak kisah..
Napo senyap jo takda telor ka..
setakat berani bersumpah ajo ka?


Kalau leh saman dan memanag memang bagus leh sumbat anwar lam penjara..

BN boleh bernafas lega sikit..