Selasa, 27 November 2012

PENJUAL KARPET BIKIN KACAU PERSIDAGAN AGUNG UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION



DEEPAK MEMBERI TEMU BUAL SABOTAJ PERHIMPUNAN AGUNG 
deepak bercakap kepada tiga buah media
harakah daily
malaysiakini
dan malaysian insider

kenapa?
apa yang ingin di bocorkan...

tukar tiub juga sedang mencari
berita akan menyusul

Cerita sebenar Deepak Jaikishan kawan Rosmah 
Harakahdaily
Selasa, 27 Nov 2012
 

KUALA LUMPUR: Hasil desakan perwakilan Muktamar agar wartawan bertanya Datuk Seri Najib siapa dia, Deepak Jaikishan dengan sukarela menghubungi Harakahdaily untuk menceritakan siapakah dia sebenarnya.




Carpet dealer says Wanita Umno leader cheated him in land deal
KUALA LUMPUR, Nov 27 — Controversial businessman Deepak Jaikishan has dropped a bombshell on the eve of the annual Umno general assembly alleging that a senior Wanita Umno politician had cheated him out of millions in a land deal.
Deepak, who deals in carpets, said he had agreed to buy three parcels of land in 2007 for RM13 million with a ... Read More



  • Deepak kesal terlibat dengan SD Bala
  • EKSKLUSIF dikemaskini 5.39pm Ahli perniagaan Deepak Jaikishan kesal dengan penglibatannya dalam usaha membuatkan P Balasubramaniam membuat pengakuan bersumpah kedua sehingga menggugurkan pengakuan pertama yang mengaitkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan mendiang Altantuya Shaariibuu. 












KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MAT MONGOL SEDANG DI KEPONG.... kah kah kah..

kah kah kah.... DI SINGAPURA  PEGUAM PERANCHIS BUKA CERITA.... kah kah kah,....

kah kah kah... DI KUALA LUMPUR ... MAT DEEPAK BUKAN CERITA.... kah kah kah...

kah kah kah.... INI BETUL BETUL  KERJA SABOTAJ PERHIMPUANAN AGUNG GEROMBOLAN... kah kah kah...

kah kah kah..... SEMUA DI RANCANG UNTUK MELEDAK.... kah kah kah

kah kah kah... APAKAH INI KERJA SOROS?.... kah kah kah...

kah kah kah... ATAU KERJA MUHYIDDIN.... kah kah kah



-------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin ni kerja Madey...kasi kepong bik mama !!

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan TT.Ingat tak apa yang telah diberi amaran oleh Mat Bala. SPRM sila ambil tindakan atau dia akan londehkan mat monggol dengan bom yang kuat lagi dari C4. sekarang bom itu telah dilepaskan dengan mat deepak dan satu perhimpunan agung gerombolan united malay no otak akan jadi kacau bilau dan kes kedua lembu kondo 2 akan terbongkar.Ini adalah untuk memberi amaran pada mat monggol "don't play-play". rakyat bukan bodoh.mat monggol tunggu masa untuk dikapankan.kah..Kah..Kah..

Stupid University berkata...

Soros dan Mahathir sedang ketawa terbahak-bahak melihat bini Rosmah dikepung! Kah! Kah! Kah! Kah! Berapa lama lagi Mat Mongol boleh bertahan? Askar dan polis dalam poket bini Rosmah ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kalau ya, bini Rosmah sedang merancang untuk buat macam bapak dia masa 1969 dahulu! Guna tentera dan polis untuk rampas kuasa! Kah! Kah! Kah! Langkah kau sudah dapat dibacalah! Kah! Kah! Kah! Kah!

twilight berkata...

sepandai-pandai tupai melompat... hehe

didi kota belud berkata...

SEMALAM ROSMAH DATANG DUDUK DEPAN TEPI JUGA.SI YIDIN TADAK SELESA UCAP KALU,SURUH JUGA Datin siri siri duduk tangah juga..mau humble humble masuk tb lah tuk....chit podah...itu james bond wayang sudah masuk kalu bila mau tayang.SI YIDIN cakap kalu yitu umnoq misti mau satu satu juga ,tadak kalu nanti yitu anwar masuk tengah juga,ahhhh yitu lawat lawat cerita saya tadak paham...apa yitu..sejenis cuti cuti kah.oh ya,si yidin juga cakap kalu,umnoq mesti buat ini macam...mujur lalu melintang patah...apa tuu...burung pipit terbang kah...APA..APA...? OH bukan mujur kah,apa kalu...oh bujur,SUDAH TUKAR KAH...OH BUJUR SAYA TAU LAH....dey bujur itu apa...?

Tanpa Nama berkata...

setiap kesalahan atau dosa yg dilakukan di dunia ini pasti ada balasan oleh tuhan.jika tidak di dunia pasti di akhirat.

HuHuHuHu berkata...

Ini sapa punya kerja ni??
adakah yang itu?
atau yang ini?

Padan muka kau!
mana kau nak lari lagi!!