Rabu, 12 Jun 2013

RAKYAT MALAYSIA NAK TAHU



BUKAN FITNAH   - NAK TANYA




SATU MALAYSIA NAK TAHU
saja nak tanya
ini bukan fitnah
ini bukan tohamh
kenapa muka tak macfam muka melayu
kulit sawo matang
kenapa kulit gelap
kenapa rupa macam muka gobala macam mana kulit jadi legam 
macam kulit zambry

Jawab segala tohmahan - KSN
KOTA KINABALU 11 Jun - Setiap agensi dan jabatan kerajaan dicabar untuk melakukan 'serangan balas' menerusi perkhidmatan terbaik bagi menjawab segala tohmahan yang dilemparkan pihak tidak bertanggungjawab dalam laman sosial.

Ketua Setiausaha Negara,  Ali Hamsa berkata, jika selama ini pihak agensi dan jabatan kerajaan hanya bertindak 'bertahan' pada setiap masa terhadap segala tohmahan, kini sudah tiba masa untuk pihak jabatan dalam perkhidmatan awam bertindak melakukan serangan.

"Walau bagaimanapun, tindakan serangan balas menerusi laman sosial ini tidak boleh dilakukan seperti yang dilakukan mereka seperti memfitnah, sebaliknya perlu mengemukakan fakta yang menyokong segala tugas yang telah dilaksanakan," katanya ketika berucap dalam majlis perhimpunan penjawat awam negeri dan persekutuan bersama beliau, di sini hari ini.

ANAK MUDA
BERSEDIA 

---------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Siapa turrr....meloyo....mamakyu...bumitarakputar....duan indentiti.....ATAU...WHAT...???!!!%....MAU BEBAGI KETURUNAN.....hahhhahahhaa........

Tanpa Nama berkata...

nie keturunan "tuan director" seniman bujang lapok daaa

Tanpa Nama berkata...

saya amat bertuah hidup di malaysia ini. saya boleh jadi perdana menteri, menteri besar ataupun KSU dengan senang kalau saya tukar agama. ini semua pasal melayu bodoh. mereka terus lupa identiti India apabila dengar nama Islam. dan tidak ada pemimpin melayu yang berkaliber seperti orang india yang pandai macam mahathir, reezal naina, ali hamsa. yang adanya adalah mangkuk hayun seperti ibrahim katak dan zul nordin dan hassan ali.