Isnin, 16 Disember 2013

POLIS UMUM TARIKH DEMO





DEMO ANTI GST
TAHUN  HADAPAN
 
GST: Tindakan pembangkang burukkan negara
KUALA LUMPUR 15 Dis. - Usaha Ketua Pembangkang,  Anwar Ibrahim untuk mengadakan perhimpunan menolak pelaksanaan cukai barang dan perkhidmatan (GST) hanya akan membawa kesan buruk kepada negara.

Presiden Persatuan Bekas Polis Malaysia, Shafie Bakri berkata, perhimpunan yang dianjurkan tanpa kebenaran pihak berkuasa bakal mengundang keadaan huru-hara dan memberi kesan negatif kepada orang ramai secara keseluruhannya.

Beliau mengulas rancangan Ketua Pembangkang itu untuk mengadakan perhimpunan didakwa bertujuan menghasut rakyat menolak GST yang akan dilaksanakan tahun hadapan.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... APA MAKNA NYA BERITA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah..BELUM APA APA POLIS DAH UMUM DEMO... kah kah.

kah kah kah...  ANGIN  TAK ADA TUPAI TAK ADA... kah kah kah..

kah kah...TETIBA DALAM SELUAR POLIS BERGOYANG2... kah kah 

kah kah kah.. APA MAKNA NYA?... kah kah kah..

kah kah kah...MAKNA NYA... kah kah kahj...

kah kah.... RAKYAT DAH SEDIA KE JALAN RAYA..kah  kah

Perhimpunan anti-GST jejas pendapatan
KUALA LUMPUR 15 Dis. - Pendapatan harian golongan yang bergantung hidup dengan sektor pelancongan akan terjejas jika perhimpunan cukai barang dan perkhidmatan (GST) diteruskan.

Pengerusi Persatuan Pelancong ASEAN (Aseanta), Mohd. Khalid Harun berkata, sebarang jenis demonstrasi yang menentang kerajaan akan menggambarkan keadaan tidak aman dan kucar-kacir dalam sesebuah negara.

Beliau berkata, rata-rata demonstrasi yang mendakwa dijalankan secara aman kesudahannya berakhir dengan peristiwa yang tidak diingini.

"Situasi sebegitu menyebabkan nama baik negara terjejas dan pelancong luar negara yang ingin berkunjung ke negara ini menjadi takut.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..PELANCUNG?... kah kah kah...

kah kah kah..PELANCHAULAAA... kah kah kah




-------------

2 ulasan:

Ngeneg ngeneg kontol berkata...

Aku giat dalam dunia perlancungan......tahan tak tahan...pigi matilah lu punya amaran igp......pelancongan kita memang dah parah...asik asik..istana negara..batu caves..pewter..taman burung..genting....pelancong lagi suka buka harga dari pakai meter.....pelancong tekan teksi...ingat teksi tak pandai balas balik........ingat sparepart bapa si komidi supply ke....pi mampus kerajaan mapaise....gst lu bagi demo kami hantar.....tak caya...try lah......hidup rakyat.

Unknown berkata...

KRITKAN TERBAIKK...APA LHANNCAAUUU ..CAKAP BEDEGAU-DEGAU NAK JAGA RAKYAT...PEMIMPIN LHAANCHAUU ..CEKIK DARAH..BARUAA..HANJINGGG