Selasa, 4 Februari 2014

KAKI BOOODEK YANG MELOYAKAN



  • Shabery: Video Teresa 'jengkel, loya, jijik'Farah Noor Samat | 1:47PM Feb 4
    Menteri komunikasi dan multimedia berpendapat, video Tahun Baru Cina Teresa menjengkelkan dan tidak padan dengan statusnya sebagai wakil rakyat.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....APA YANG JIJIK.... kah kah kah..

kah kah kah..APA YANG JENGKEL.... kah  kah kah..

kah kah kah..APA YANG LOYA... kah kah kah...

kah kah... MANA JIJIK DENGAN ROSMAH GEMOK DAN HODOH.... kah kah

kah kah..MANA MELOYAKAN LIHAT BIBIR BERBUIH2.... kah kah kah..

 kah kah..MANA JIJIK BERBANDING DENGAN MUNKEE KAKI BODEK... kah kah


CUBA TENGOK SEKALI LAGI


---------

4 ulasan:

albert magic berkata...

pemimpin yg menterkedarah hasil rasuh x pula jijik dan loya, aku tengok video tu ok aje, aku ni bukan lah penyokong mana mana parti pun

Awanama berkata...

Dah tengok manyak kali maa, mana atak jengkel, loya, jijik... angkat luit lakyat lagi nampak manyak busuk. Fitnah sama olang lagi nampak manyak jijik. Itu Tuhan ALLAH manyak murka maa.

Awanama berkata...


bila pulak UMNO nak buat laporan polis pasal 'tengku fraud'.....


http://paspb2.blogspot.com/2014/02/tangan-dibelai-tersipu-malu-siapa.html

Awanama berkata...

Bebudak DUMNO tu bahalol , tak usah di layan.

Kalau buat undi , calon DUMNO lawan Anjing pun ada mungkin Anjing memang dapat masok Parlimen.

Bahalol mana ada nilai , biawak pun boleh di masak Kari Kepala Biawak !!!