Ahad, 30 Mac 2014

OMBAK REFORMASI 2.0




KOMENTAR TUKAR TIUB
dari apa yang diperhatikan
najib tidak akan berani
memenjarakan anwar
tapi
semuanya bergantung
pada ombak reformasi
yang sedang berjaan sekarang

dimahkamah rayuan
jaib akan lepas tangan

Ketua Umum PKR,  Anwar Ibrahim sah akan bertanding jawatan presiden PKR  dalam pemilihan pucuk pimpinan parti itu kali ini.

Borang pencalonanya diserahkan oleh Timbalan Bendahari Agung PKR, Low Chee Chong sekitar jam 11 pagi tadi.

Pencadang Anwar untuk jawatan tersebut ialah bekas timbalan presiden, Dr Syed Husin Ali dan ia disokong oleh Low sendiri.

Namun begitu, Anwar berdepan dengan risiko pembatalan oleh Pendaftaran Pertubuhan jika beliau terpilih, ekoran sabitannya dalam kes liwat 11.

Karpal Singh pula sebaliknya hari ini mengumumkan melepaskan jawatan pengerusi DAP kebangsaan ekoran sabitannya dalam kes di bawah Akta Hasutan.

KAH KAH KAH
kalau anwar masuk jil
bagus juga
ombak reformasi 2.0 akan mengelora

kah kah kah

---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lawan tetap lawan.....

Unknown berkata...

karpal sanggup melepaskan jawatan
raspect u old comrades

DIDI KOTA BELUD berkata...

Reformis 98.....nak keras boley dan nak sikit lembut pun boley...bukan apo...kito dah 40 an...ahhhh.....recrut baru....lu paculah sampai terpancut...inibera kamu...rasai semua..dari bom asap sampai ke tahap tertinggi...PELURU GETAH......kalau sampai kesitu...andalah reformer abad galaxy..jangan risau..satelite malaysia tak akan dapat kesan data anda...satelite tu kena bayar kalau nak buat pun..itu pun kalau thailand bagi izin..hahahhahahahhahaah...langgar dan lawan je...........JOM......