Khamis, 19 Jun 2014

BEREBUT KARIPAP




Suami tetak isteri dan teman lelaki awal pagi


Seorang wanita berusia 30-an dan seorang lelaki berusia 19 tahun cedera parah apabila ditetak oleh suami wanita berkenaan dalam kejadian di Jalan Rakyat, Langgar, di Alor Setar hari ini.
Dalam kejadian kira-kira pukul 2 pagi itu, suami kepada wanita itu baru sahaja pulang daripada berniaga dan ternampak isterinya bersama dengan lelaki lain dalam rumahnya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/suami-tetak-isteri-dan-teman-lelaki-awal-pagi#sthash.pGD4Xds5.dpuf


KAH KAH KAH

kesah jantan 

bodoh

berebut karipap

 basi

di negeri china

ada berjuta

karipap

di negeri india

ada berjuta 

karipap

semua fresh

kah kah kah

----------

12 ulasan:

Awanama berkata...

kah kah kah..woit TT..berjuta karipap putih melepak di china, berjuta karipap gebu di vietnam, berjuta karipat gebu di thailand, berjuta karipap gebu di filipina.... sedap lagi karipap pekasam rosmah bik mama..karipap pekasam bik mama badak gemok lagi lama diperam lagi fresh lendir lagi bau puki tua...kah kah itu pasal mat mongol pilih karipap rosmah dari karipap ziana zain..kah kah kah

Awanama berkata...

BUKTI SAHIH UNIVERSITI MALAYSIA SEMAKIN TERSERLAH, TERSOHOR, TERTERER KERANA KERAP SANGAT PECAH REKOD BUAT DODOL, BUAT DONUT, BUAT ... LANCAU KUAT

M'sia bumped off top 100 Asia varsities list


Not a single Malaysian university made it to the Times Higher Education Top 100 Asia University Ranking this year.

This includes Universiti Kebangsaan Malaysia, which was the only university to make it to the top 100 list last year at number 87.

In contrast, National University Singapore (NUS) was ranked second in Asia, losing its pole position to University of Tokyo in the 2013/14 list.

NUS scored a very high 94.3 percent in the international outlook category – one of five areas measured.

The other areas measured are teaching, industry income of graduates, research and citations.

Another university in neighbouring Singapore, Nanyang Technology University ranked 11th.

Thailand's King Mongkut's University of Technology, Thonburi and Mahidol University placed at number 50 and 82 respectively.

More Chinese universities

Most of the universities making up the top 100 list were from East Asia, including Hong Kong University (3), Seoul University (4) and Peking University (5).

More Chinese universities joined the list, while fewer Japanese universities made it to the top 100.

The Times Higher Education findings of Malaysian universities differs from its rival QS.

Five Malaysian institutions made the top 100 of the QS University Rankings 2013, including Universiti Malaya (32) and Universiti Kebangsaan Malaysia (56).

Universiti Sains Malaysia and Universiti Teknologi Malaysia ranked 57th and 66th, up four and two places respectively. Universiti Putra Malaysia dropped four places to 76th.

Universiti Islam Antarabangsa was ranked 145th, when it was ranked outside the top 100 in 2012.

Awanama berkata...

Azilah Hadri ditangkap khalwat
Bernama | 8:00PM Jun 19 2014
Seorang daripada tertuduh dalam kes pembunuhan wanita warga Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2006, Cif Inspektor Azilah Hadri, hari ini ditangkap khalwat bersama seorang anggota polis wanita.

Mereka dikatakan ditangkap oleh suami wanita terbabit yang juga seorang anggota polis pada kira-kira pukul 2 pagi di perumahan polis Ibu Pejabat Polis Daerah Sepang.

Ketua Polis Daerah Sepang Supt Mohd Yusoff Awang ketika dihubungi Bernama mengesahkan tangkapan khalwat itu.

Katanya, Azilah, anggota Unit Tindakan Khas dan wanita tersebut akan dirujuk kepada Jabatan Agama Islam Selangor atas pertuduhan khalwat dan polis juga telah membuka kertas siasatan untuk tindakan tatatertib terhadap mereka.

"Perkara ini masih dalam siasatan pihak polis," katanya.

Isnin ini, Azilah sepatutnya hadir ke Mahkamah Persekutuan bagi prosiding rayuan pihak pendakwaan terhadap pembebasan dan pelepasannya bersama seorang lagi tertuduh dalam kes itu, Koperal Sirul Azhar Umar, 43.

Kedua-dua mereka didakwa membunuh Altantuya, 28, di Mukim Bukit Raja, Shah Alam, antara 10 malam, 19 Okt dan 1 pagi, 20 Oktober 2006.

- ini satu rebut karipap org lain...

Awanama berkata...

Kau tu yg bodoh tt. Otak lu mereng.

Awanama berkata...

Haha..hang kene tau isham.. org melayu ni hidupnya dibebani dgn pelbagai larangan.. hanya karipap bini saja bende haram yg dihalalkan..sbb tu kene jaga karipap bini dia sampai sanggup gadai nyawa..

Nak main karipap bini orang, kene parangkan karang..payah pulak.. nak minum arak, tak buleh.. nak main judi, pun tak buleh..

Apa bende seronok umat melayu boleh buat..hanya main karipap bini sajalah.. yg karipap kecik ni pun, ada dubuk nak mai kacau daun lagik ha..mmg cari nahas la gitu..

Apapun aku respek mamat 19 tahun ni..dapat merasa karipap free.. kalo laki dia nakkan karipap berjuta2 tu, kene bayar la.. sapa nak bagi entot free berulang2 kali sampai jemu melainkan bini jer.. sebagai org melayu, hanya karipap bini saja peneman jiwa.. nak buat jahat bende lain, sumer dah gerombolan dan org Pas kawal.. sampai melancap pun dah tak boleh.. apa punya musibah la nak seksa batin kengkawan.. sanggup tgk kengkawan mati reput tegak tak dapat pachucheng.. kahkahkah..

Awanama berkata...

ko tak nak karipap ke tt? rugi sungguh ko hidup kat dunia ni tanpa merasa karipap,atau ko memang tak de nafsu nak jilat karipap.

dino.yp@gmail.com berkata...

tt dah lama tak dapat karipap.

Awanama berkata...

Kah..kah..kah..

Berebut karipap memang kerja bodoh.Tapi yang lagi bodoh nak rebut karipap bik mama.Karipap cap badak.kah..kah..kah...

Manusia paling bodoh dalam dunia ketuanan melayu adalah Shahidan Kassim. Tak dapat rebut karipab bik mama dapat cium sepetol mat monggol kira ok lah tu...kah..kah.kah.. Bodoh suey punya melayu tololl wal bahlul...kah...kah...kah..

Awanama berkata...

Karipap inti kari sbb tu berebut.

Awanama berkata...

ada pula suka bau karipap melalui salam......
bodek.........
kah...kah....kah......

Nazrio berkata...

hang dah rasa kedua-dua-nya ker...[china dan india berjutua miLLion]
macam terrer je..kakakka

Aidil berkata...

karipap rangup ni. hehe