Isnin, 14 Julai 2014

PROJEK AYAM




KUALA LUMPUR 13 Julai - Langkah politik Menteri Besar Selangor,  Abdul Khalid Ibrahim, yang kini ditekan hebat partinya sendiri semakin menarik apabila beliau dikhabarkan dikunjungi secara 'mengejut'..



KAH KAH KAH

woit
hadi jumpa khalid
untuk minta
naikkan gaji
din ayam ke
atau
 nak bincang
projek ayam

KAH KAH KAH

nota:
cuba tanya
apa kerja din ayam
dalam perangsang
kah kah kah




---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jual ayam lendir kut.........
lu memang cilaka din ayam.....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Tiada bukti hutang TSKI dilupuskan/dikurangkan..Mereka nak Selangor utk guna dana Selangor utk parti...khalas..walau apa dijanjikan jika dapat tukar MB, harap jgn terlalu eksaited..janji bakal PM memang sentiasa manis..

aymy8888

Tanpa Nama berkata...

Itulah sebab agaknya yang pemimpin Parti TSKI marah sangat kot sampai mendesak MB yang sangat senonim kewibawaannya pada kaca mata warga selangor nie meletak jawatan, yang berjawatan dengan gaji lumayan didalam bagunan perangsng itu bukan dari kalang orang PKR sendiri bahkan menantu kepada Presiden yang dimusuhi oleh segelintir ahli PKR yang pernah dikutuk oleh presiden ini,jadi sekarang pecahlah tembelang yang dikatakan MB TSKI ini keras kepala dan tidak patuh arahan ketua hinggakan DSAI sendiri telah termakan julab dari segelintir musuh TSKI sendiri walhal DSAI sendiri adalah penasehat ekonomi pada TSKI,inilah politik dalam PKR jika tidak ada hasil masuk pada pemimpin yang gila kuasa mereka akan cipta cerita maka berlakulah apa yang sedang berlaku ,tunggu PRU14 ,terlingkup PKR dan PR.

Tanpa Nama berkata...

Pakatan akan berpecah sbb tt suka provokasi. Kah..kah..umno akan kuat mcm dulu. Lepass tu tt diharamkan,.x.boleh cari mkn. Mrempat rmh org2 tua yg bn bina sbb x de keturunan
Kah...kah slmt berjaya tukang belit