Ahad, 19 Oktober 2014

BILA RAKYAT SUDAH BENCI




KOMENTAR

rakyat telah berani
orang ramai telah berani
muka najib kena berak
muka najib kena selipar
adalah membuktikan rakyat
semakian berani 
membuktikan rakyat semakin benci
dengan united malays national organisation
yang najib menjadi kepala taiknya
hukuman
tangkapan
mahmakah
hanyalah alat untuk menakut nakut
bila rakyat tidak takut
semua akan runtuh
semua akan terbarai 






Selipar di muka Najib sumbangan saya untuk negara, kata pesara yang marah

Pesara M Krishnan seorang lelaki yang marah terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN).

Dan kemarahan membuak-buak inilah yang mendorongnya meletakkan selipar di atas wajah  Najib Razak di satu poster semasa membuat protes terkini terhadap pemotongan subsidi bahan api di luar bangunan Parlimen minggu lalu.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/baling-selipar-di-muka-najib-sumbangan-saya-untuk-negara-kata-pesara-yang-m#sthash.8r5S6wP8.dpuf














KAH KAH KAH

tidak tepat
jawapan padat
muka sendat

KAH KAH KAH



----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Skrg aku makin paham.. jika seisi rumah dpt gaji bersih 4000, betapa susahnya ikat perut berbelanja.. dgn sewa rumah naik, bil api naik, barang2 sekeliling naik, belanja anak2 sekolah naik, belanja dapur menggila.. segalanya naik..

Itu bersih 4000.. jika kurang lagi.. aku taktau camana totok UMNO yg papa kedana hidup.. makan cicak ke ular ke..ataupun biawak ker.. entah..aku tak tau..