Isnin, 22 Disember 2014

KERJA JAHAT DALAM GELAP





KOMENTAR
secara gelap gelap
persempadan semula dirancang
ini kerja jahat
untuk memastikan
united malays national organisation
akan terus berkuasa

tak percaya tunggu
pru14 gerombolan ketuanan melayu
akan menang besar




Notis Kajian Semula Persempadanan Ditunda Tahun Depan Berikutan Banjir - Pengerusi SPR

PUTRAJAYA, 22 Dis  -- Notis Kajian Semula Persempadanan bagi kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang pada awalnya dirancang untuk diwartakan bulan ini, ditunda tahun depan berikutan banjir yang melanda beberapa negeri pada masa ini.


KAH KAH KAH

woit
nak buat kerja jahat
nak buat dalam gelap
nak buat senyap senyap
tuhan tak restu
tuhan murka
turun banjir
kah kah kah

APA PUNYA TUUUR








----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

tuhan ada ker ? yang dok rembat harta negara sejak bertahun kenapa selesa lagi... azab hanya di neraka atau kita semua membodohkan diri seperti biasa... semua nak masuk syurga... wal hal masa hidup ni lebih hebat dari syaitan...apa punya turr....amar maakruf nahi mungkar....kalau yang curi tu kena potong tangan...parlimen malaysia penuh dengan orang kudung tangan...kah kah kah... jangan sembang lah macam pandai segala ilmu... lebih 2 lagi online dengan tuhan...niat tu kena baik....buat undang 2 apa pun kalau niat kita jahat... tak ke mana pun...kah kah kah... buat undang 2 untuk diri sendiri...jaga diri...jaga keluarga...jaga kroni... semua nak jadi free loader... lebih baik mengemis tepi jalan...kah kah kah

Unknown berkata...

woww....aku terkejutt....tt percaya tuhan...