Rabu, 3 Disember 2014

MUHYIDDIN KENA HENTAK








  • Muhyiddin bertemu Menteri Pendidikan China

    iskandarx.com › News › Terkini

    Translate this page
    2 days ago - Muhyiddin dalam rangka lawatan rasmi enam hari di Beijing, Shanghai dan Chongqing. ... Lawatan Muhyiddin ke China pertingkat kerjasama strategik ... mesyuarat MB, Ketua Menteri · Muhyiddin melawat Jepun, Australia.
  • Muhyiddin tiba di Beijing untuk lawatan rasmi 6 hari - Yahoo ...

    https://my.news.yahoo.com/muhyiddin-tiba-di-beijing...

    Translate this page
    2 days ago - Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di sini malam ini untuk lawatan rasmi enam hari ke China bertujuan untuk ...





  • zainuddinmaidinPETALING JAYA: Wartawan veteran i Zainuddin Maidin menegaskan orang yang menyertai komunis sepatutnya dilayan seperti binatang dan demikian juga golongan yang terpengaruh dengan fahaman chauvenisme Cina yang dipelopori DAP.
    Katanya, walaupun ramai orang Cina tidak bersama anasir-anasir komunis yang masih bergerak dalam masyarakat negara ini, tetapi tanpa sedar ramai orang Cina bersama dalam perjuangan chauvenisme DAP.
    Menurut beliau, anasir-anasir komunis di negara ini masih mahukan pengiktirafan ke atas perjuangan nenek-moyang mereka suatu dulu sebagai suatu jasa membawa kepada kemerdekaan negara.


    Muhyiddin bertemu Menteri Pendidikan China


    Daripada Junita Mat Rasid
    BEIJING: Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin, sebentar tadi mengadakan pertemuan dengan Menteri Pendidikan China, Yuan Guiren.
    Beliau yang juga Menteri Pendidikan mengadakan pertemuan hampir sejam bagi membincangkan pelbagai isu pendidikan membabitkan kedua-dua negara.
    Petang ini beliau dijadual bertemu dengan rakan sejawatnya, Zhang Gaoli di Dewan Bankuet, The Great Hall of the People sini dan dijangka membincangkan mengenai usaha memperkukuhkan lagi hubungan serta kerjasama antara Malaysia dan China dalam pelbagai bidang.
    KAH KAH KAH

    woit
    keeling ini 
    cakap apa ni?
    keeling ni tibai sapa?
    ini macam kutuk muhyiddin
    yang sekarang ada
    di komunis china

    KAH KAH KAH








    -----------

    3 ulasan:

    Arie_73 berkata...

    Sepatutnya keling ni yg patut dilayan mcm binatang...tak habis2 nk melagakn melayu...

    Tanpa Nama berkata...

    Keling ni sebenarnya tibai TT.kah..kah..kah..TT kan kominih yang hebat tapi tak bangang macam Zam anak keling mydin.kah..kah..kah.. JUmpa kominih dan jumpa Zam keling ketuk kepala mat monggol dulu.kah..kah..kah.. sebab dia pun bangang,kah..kah..kah..

    Tanpa Nama berkata...

    Bahalol