Rabu, 21 Januari 2015

DULU DAN SEKARANG




 DULU DI SAYANGI

PAS mahu bantu Sirul dapat keadilan kes pembunuhan Altantuya
PAS hari ini menawarkan bantuan untuk membantu tertuduh kedua kes pembunuhan  warga Mongolia Altantuya Shaariibuu, Koperal Sirul Azhar Umar untuk mendapatkan keadilan.
Ketua Penerangan PAS  Mahfuz Omar berkata, tawaran bantuan tersebut bukan bermaksud menafikan keputusan mahkamah namun berasa Sirul mempunyai hak untuk diberikan peluang bagi menjelaskan kejadian sebenar bagi mempertahankan dirinya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-mahu-bantu-sirul-dapat-keadilan-kes-pembunuhan-altantuya#sthash.PpumgTmW.dpuf

SEKARANG DI GANTUNGI

KAH KAH KAH

tanda tanda akhir
saekor najib
kah kah kah
mana mat mongol nak lari
serang sana serang sini
kah kah kah
mat mongol bertukar
jadi mat GELABAH
kah kah kah

APA PUNYA GELABAH


------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Mat Bahalol kaya ber gaya.

Duit bilion bilion di Cayman boleh beli hantu hantu , sami sami , malaikat maut pun boleh di beli nya.

Kalau tak bijak , macam mana juta juta rakyat jadi bahalol.

Awanama berkata...

PAS ni parti bodoh jer, tetiba nak tunjuk hero. Parti yg sarat dgn Melayu bebal ketuk tin kosong. Ketung ketang ketung ketang, nak berjihad pun dah tak ngaku kawan.. jihad kepalabutuh apa pun kita tatau dlm definisi PAS. Presiden sendiri pun lembik dan flip flop, ada hati nak tolong orang!! Tolong diri sendiri la dulu. Bersihkan bulu di kote dan lubang jubur. Tebas bagi bersih. Berus gigi pun malas, ada hati nak berjuang.. kahkahkah.. jangan bubar parti bengong ni.. jika ahli ada 5 juta, boleh buat 20 parti islam. Bercambah mcm parti india.. 5% rakyat, parti kene register 11 parti.