Sabtu, 3 Januari 2015

KITA SOKONG NAJIB





KOMENTAR
najib dan rosmah
rosmah dan najib
adalah pembantu pakatan rakyat

jangan sokong saranan
untuk tendang najib

tanpa rosmah dan najib
amat payah untuk mengolah
persetujuan rakyat untuk benci
pada parti ketuanan melayu
untuk benci pada parti
united malays national organisation

lebih lama rosmah di putrajaya
lebih baik untuk perubahan
lebih selalu rosmah shopping
lebih senang rakyat di hasut



Tiba masanya pilih antara Putrajaya dan Najib, kata 

wartawan veteran 

Sudah tiba masanya Umno dan Barisan Nasional (BN) memilih antara  Najib Razak dan Putrajaya, kata wartawan veteran, yang kini mengkritik kepimpinan Perdana Menteri itu kerana lebih mementingkan 'diplomasi golf' berbanding rakyat sendiri yang ditimpa bencana banjir.
A Kadir Jasin berkata, perubahan perlu berlaku atau sedia menghadapi risiko melihat kerajaan pemerintah yang "tunduk kepada zaman silam".
"Seperti kerajaan Romania yang terpaksa memilih antara Caesar dengan Rom, tiba masanya Umno dan BN perlu memilih antara Najib dengan Putrajaya," tulisnya dalam blognya hari ini.
Bekas Ketua Pengarang New Straits Times itu berkata, beliau percaya gelombang perubahan itu semakin membesar seperti kata pepatah "sekali air bah, sekali pantai berubah".
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tiba-masanya-pilih-antara-putrajaya-dan-najib-kata-wartawan-veteran#sthash.3lAhUT2X.dpuf

KAH KAH KAH

woit
kadir ini
ialah suara madey
bila maderu kata salah
itu ertinya betul
bila madey kata sokong
kita jangan sokong
bila madey kata 
tendang najib
kita pertahankan najib

APA PUNYA TAKTIK



-----------

2 ulasan:

kampong lad berkata...

sabah & sarawak ada 56 kerusi parlimen, pr hanya menang 9. bila bn boleh kalah? kalau parti2 komponen bn disana swing baru ada peluang.

Tanpa Nama berkata...

Ingat TT, musuh kepada musuh kita adalah kawan kita.walaupun mat monggol kaki penipu tu musuh kita, dia juga kawan kita.sama-sama kita sokong mat monggol.kerja kita jadi mudah.bila mat monggol sudah tertiarap barulah senang kita nak tangkap keling Madet.kah..kah..kah..