Sabtu, 7 Mac 2015

SIAPA GANTI HADI





KOMENTAR
parti PAS
sama saperti PKR
sama saperti DAP
berpandukan demokrasi
berpandukan suara ramai
maka bukan satu yang pelik
jika ada pertanding untuk jawatan
pertandingan adalah bukti
bahawa dalam organisasi ini
demokrasi wujud


PAS Kota Baru diramal calonkan tokoh 

presiden baru

Ketika PAS memulakan mesyuarat agung tahunan peringkat kawasannya hari ini, kawasan Kota Baru dijangka menamakan seorang calon selain Datuk Seri Abdul Hadi Awang bagi menduduki kerusi nombor satu parti itu. 


Yang Dipertua PAS Kota Baru  Wan Abdul Rahim Wan Abdullah ketika dihubungi berkata, pihaknya menyerahkan hal tersebut kepada perwakilan dalam mesyuarat itu nanti.
Katanya, PAS Kota Baru berazam menjadi pelopor dan membentuk pemikiran ahli PAS di seluruh negara menjelang Muktamar PAS ke-61 pada Jun depan.
Mesyuarat agung ini katanya akan memberikan hak sepenuhnya kepada perwakilan menentukan calon kepimpinan PAS di masa depan, termasuk bagi kedudukan presiden.
Dalam pertemuan beliau dengan semua ketua dan setiausaha cawangan di Kota Baru minggu lalu, beliau meminta mereka melaksanakan hak menentukan pucuk kepimpinan parti di semua peringkat.
"Biarlah semua jawatan dipertandingkan. Ia bagus untuk memberikan hak sepenuhnya kepada ahli menentukan siapa pilihan mereka. Menang tanpa bertanding setiap masa ini ada negatifnya," kata Rahim.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-kota-baru-diramal-calonkan-tokoh-presiden-baru#sthash.2Z7Z8bMG.dpuf


KAH KAH KAH

woit
betul ke berita ini
atau saje saje
nak gempaq hadi
kalau betul hebatlah
hebat bahagian KB
bawa politik baru
bawa perubahan
entah entah KB calonkan
nik abduh
kah kah kah

MEMANG HEBAT 
------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tt pencacai pasma tak mau lantik phahrolrazi ka jadi tukang cat bilik penjara anwar.

Tanpa Nama berkata...

Tt=tahik tikus. Tt=tutoh tutoh.