Selasa, 21 April 2015

HANYA MENUNGGU MASA





KOMENTAR
serangan dari mahathir terus datang
gaya hidup lumayan rosmah ini
bukan peluru terakhir
jangan salah baca

sabar dan tunggu
najib akan terkehel
tak percaya?
tunggu dan nanti





Gaya hidup ‘mewah’ Rosmah mula jadi 

sasaran kritikan Mahathir 

Mahathir Mohamad hari ini memperhebatkan lagi asakan beliau terhadap  Najib Razak apabila mula menjadikan isteri perdana menteri,  Rosmah Mansor, sebagai sasaran kritikan.
Kali ini, beliau mensasarkan kritikan tersebut terhadap isu yang sering menjadi bahan politik seteru Najib dari Pakatan Rakyat (PR) iaitu dakwaan gaya hidup mewah Rosmah.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/gaya-hidup-mewah-rosmah-mula-jadi-sasaran-kritikan-dr-mahathir#sthash.CP8uO4qv.dpuf



KAH KAH KAH

woit
muhyiddin hang
dah sedia?
zahid hang 
dah sedia?
ku li ... sori
hang pelakon tambahan
tapi ada pelakon tambahan
kadang2 jadi hero
kah kah kah

APA PUNYA SHOW

--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

24 April ini lahanat lahanst pencen terus tinggal di ZAKARSTAN aka Kazakstan

Lahanat Pekan dan Kuala Pilah bukan bodoh

panglimo potaseh berkata...

Kita hanya menunggu masa bila Najib dan Badaknye nak berhenti. Tapi kalu pengantinye Malikul bekas pedagang tanah melayu atau Zahid toke jam. pernah jadi pengerusi 30 - 60 syarikat dan jamnye je harga sama macam BMW baru (apasalahnye jika jawatan pengerusi itu diagihkan pada bumiputra yang lain). Jika mereka ini jadi PM maka kita akan tahu kesudahannya..akan di tibai secukup-cukupnye... oleh Madey dan geng Pakatan...kahkahkah.

Pada saya orang yg paling layak adalah Mat Pangkat Banyak Abd Rani Kulop...sebab sekali tibai gerenti repot polis punya lepas tu terus berenti jadi PM...kahkahkahkah. Lepas tu baru lah Mukriz akan naik.