Selasa, 7 April 2015

JASA LAWAN MADEY





KOMENTAR
satu malaysia
satu asean
satu asia
satu dunia
masih menunggu jawapan
dari soalan madey pada najib

siapa arah bunuh altantuya?

mustahil najib lupa soalan ini.




JASA sedia lawan Tun M

 | April 3, 2015
Ketua Pengarah JASA, Dato’ Dr. Mohd Puad Zarkashi yang menyifatkan serangan terbaharu Dr Mahathir terhadap Perdana Menteri terlalu sensitif.





KUALA LUMPUR: Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) bersedia menyerang balas kenyataan yang dibuat Tun Dr Mahathir Mohamad dengan menggunakan semua sumber yang ada termasuk media sosial bagi mempertahankan Najib Razak.
Amaran itu diberikan Ketua Pengarahnya,  Mohd Puad Zarkashi yang menyifatkan serangan terbaharu Dr Mahathir terhadap Perdana Menteri terlalu sensitif dan boleh menimbulkan banyak persoalan.
“Dia ( Mahathir) bangkitkan supaya kerajaan siasat balik kes Sirul. Kenapa dia nak bangkitkan isu Sirul yang sudah diputuskan mahkamah.
“Kita akan attack (serang) balik  Mahathir untuk memperbetulkan persepsi buruk terhadap terhadap Perdana Menteri,” katanya pada sidang media pada Jumaat.
Mohd Fuad yang gagal mempertahankan kerusi Parlimen Batu Pahat pada PRU13 berkata, tuduhan Mahathir semata-mata mahu menjatuhkan Najib.

KAH KAH KAH

woit
malaon ni bangang
memang tujuan madey
tibai najib kerena
nak tendang najib
apa ingat madey
nak ajak kenduri
tahlil ke
kah kah kah
APA PUNYA TUUR


-------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tibai najib jangan tak tibai Madey.Kami adalah sahabat kamu Madey.Ingat musuh kepada musuh kita adalah kawan kita.kah...kah...kah...
sekarang Jasa dan mat monggol adalah musuh ketat kita dan kita nak masukkan mat monggol menggantikan pak syeh di Sg. Buloh.Madey adalah kawan baik kita.Ingat 1 mei, 1 juta kita turun tekan mat monggol dan fat badak lady.kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

JASA ini bahalol

Madey cipta JASA sekarang nak makan tuan
Bahalol


Tanpa Madey , bebudak JASA jadi Parking Attendent saja

Tanpa Nama berkata...

hahaha...Jasa yang tak berjasa...badan yang perabih beras jo...Jawatan politik tak buat kerja makan gaji buta hasil cukai rakyat. kalau buat kerja pun tukang kempen semasa pemilihan UMNO menyokong pemimpin2 tertentu....Hak..Ptui...

Tanpa Nama berkata...

Tunggu betina puaka itu gol dulu, barulah akan terdedah siapa yg arah polis tu bunuh Altantuya.

Tanpa Nama berkata...

betul cakap tt..memang bangang malaon sekor ni..mahathir tanya siapa arah bunuh? soalan lain pula nak tanya siapa aidana baizieva vaviva ailiva..kahkahkah..co pilot? kahkah.. mekanik pilot? kahkah..awek kaji cuaca? kahkahkah..awek pilot? kahkah..awek praktikal? kahkah..awek adun ibam? kahkah.. awek tutttt...kahkahkah..urut2 entot? kahkahkah..kena panah petir? kahkahkah..raba meraba? kahkahkah..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

puad zakarni ni kaki bodek...
org bt pahat semua tau...
membodek utk menegang kedudukannya ja

Tanpa Nama berkata...

apa jasa jasa..........
soalan untuk mat monggol.......
apa punya sibuk.........
kah...kah...kah....

Nazrio berkata...

Siapa Arah siruL.?

22 tahun tong mader jadi PM, Lepas tu jadi bekasss, Lepas tu jadi mantan Last-Last berguru dengan TT, pakai ayat TT "Siapa arah siruL.?"...kikikiki apa bodoh punya bendahara mamak...