Rabu, 29 Julai 2015

SOKONGAN MAT FELDA






SOKONG PENUH
Sokongan penuh kepada 1MDB
 1. Sebagai warga Felda, saya rasakan penyiasatan ke atas 1MDB perlu dihentikan serta merta. Juga kepada siasatan PAC dan audit mestilah dihentikan kerana sebagai PM, Dato Seri berkuasa penuh untuk membuat apa saja keputusan berdasarkan perbincangan dengan Datin Seri Rosmah 

2. Apa sahaja tindakan/keputusan Dato Seri Najib dalam 1MDB pastinya membawa kepada kebaikan kepada warga Felda yang menyokong penuh tindakan bijak 1MDB yang melabur diluar negara. 

3. Dato Seri buatlah apa saja hatta menjual tanah peneroka sekalipun. Kami akan tetap menyokong penuh segala tindakan Dato Seri yang bijak melabur. 

4. Apa sangatlah RM2.6billion yang masuk ke akaun peribadi Dato Seri Najib dan RM2juta ke akaun peribadi Datin Seri Rosmah berbanding jasa yang tidak terhingga yang telah Dato/Datin Seri curahkan. Sewajarnya Dato Seri Najib dan Datin Seri Rosmah mengambil RM 5billion seorang diatas sumbangan yang hebat kepada negara. 

5. Kami juga menyokong Dato Seri memecat on PROGRAM MELAWAN ANAK MUDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/15






------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tukar tiub,bagaiman hebatnya bahasa warga felda ,kalau rakyat malaysia tak faham juga ,kau orang pergi mampus aje lebih senang,Biarkan najis hidup dengan rosemekar

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha

Lawak

Lawak

Lawak

JANGAN KENTOT..... SIAPA KENTOT KENA BUANG DARI KABINET KAYU !!!!!!!!!!

panglimo potaseh berkata...

Boto cakap Zahid tu ... jawatan TPM bukan satu habuan, walaupun ado potensi utk bawa pulang ratusan juta. Apara ratusan juta ... taik gigi jo.

Habuan yang sebona bilo jadi PM nanti ... semuo anak beranak dapek melahap berbiliyon - liyon ringgit seorang.