Khamis, 10 September 2015

AL HAM DULIL LAH









ALHAM

DULiL LAH

JANGAN

DULAK

DALiK


PAS tak akan sertai pakatan pembangkang baharu, kata Hadi


Ketika pihak lain berbalah sama ada PAS patut menyertai pakatan pembangkang yang baharu atau tidak, presiden parti Islam itu dilaporkan berkata, ia tidak akan terjadi, lapor sebuah laman portal semalam.
Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilaporkan laman Ismaweb berkata, tidak akan ada penyertaan daripada PAS dalam gabungan parti pembangkang baharu atas sebab agenda yang tersirat di sebalik pakatan tersebut.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-tak-akan-sertai-pakatan-pembangkang-baharu-kata-hadi#sthash.v4WCCvH1.dpuf


TERBAiK

TERCANTiK

CUN




----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mantap dan MONTOK !!!!!!

Bagai ANINA....

Tanpa Nama berkata...

anwar mmg terer..terserlahhhh itu yg anwar mahu..keluaq dari mulut sendiri...akal mengatasi emosi lalu terserlah niat hati

Tanpa Nama berkata...

Tuan Presideng pun main tarik tali.. kot2 datang selambak beg itam.. selamat dunia akhirat.

Nabi ajar Islam dinamik..dia nak jadi orthodoks.. MENYOMBONG..DAP bagi tekanan sikik pun.. dah merajuk.. kata ulamak.. iman hebat.. cakap lebat.. semuanya HAMPEH..

Tanpa Nama berkata...

Usul putuskan hubungan dgn DAP, majlis syura ulama dah buat keputusan ke? Kalau belum, ada harapan la nelayan sotong buat flip flop nanti. Saja tanya, jgn marah.

Tanpa Nama berkata...

Semua Imam Mazhab Mazhab Islam telah memFatwa :- Sotong Haram DiMakan , hanya Salafi Wahabi ( Bukan Dari Mazhab2 Dlm Islam ) memFatwakan Halal Di Makan.

Woooi apa punya lol , Yahudi memfatwakan Sotong haram dimakan sejak zaman Nabi Musa.