Ahad, 13 September 2015

APA MAKNA BERITA INI?









Sebarang aktiviti atas nama PAN boleh diambil tindakan dan didenda RM3,000 kerana belum diluluskan ROS More ›

PETALING JAYA: Pendaftar Pertubuhan (ROS) masih belum meluluskan permohonan Pertubuhan Pekerja-Pekerja Malaysia untuk menukar nama kepada Parti Amanah Negara (PAN)
Pendaftar Pertubuhan, Mohammad Razin Abdullah berkata, parti berkenaan tidak dibenarkan sama sekali mengadakan sebarang program atas nama PAN, sehingga ia diluluskan,
Katanya, sekiranya terus berdegil, pertubuhan atau parti yang melanggar peruntukan Seksyen 11 Akta Pertubuhan 1966 boleh didakwa.
Jika sabit kesalahan boleh dikenakan denda tidak lebih RM3,000 terhadap parti dan setiap pemegang jawatannya.

APA MAKNA?

maknanya kita
dalam negara dunia ketiga
dalam negara dunia ketiga
nak bergerak pun haram
bayangkan jika pilihan raya
boleh mengubah sesuatu
pasti pilihan raya
telah lama di haramkan!

PELAJARAN

-------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Inilah standard kerja pegawai kerajaan. Diberi kuasa untuk acah dan ugut rakyat kebanyakan. Kalo dgn menteri, sultan dan kerabat2 mereka, tercirit birit lari lintang pukang.

Kene buang keje, baru melolong minta rakat bantu. Tak sedar2 diri tu bukan hebat mana pun.Jadi hamba UMNO BN ja.

Awanama berkata...

budak Bahalol ada merata rata mentedarah cukai rakyat sampai KIOK.

Kepala Otak!!!!!!!

kalau dah budak bahalol mesti dengar cakap bapak besar nya MAT BAHALOL kan.

Awanama berkata...

Ini kerja haram jadah puak umno bangsatkan bangsa , kebodohan mereka menyerlah tak reti halal haram rasuah fitnah judi semua mereka bedal

Awanama berkata...

apa yang rakyat mahu dan ianya tak selari kehendak keraajaan bn/umno,ROS akan tolak.ROS ni siapa?bunyik macam rosmah aja.