Isnin, 21 Disember 2015

SESAT KE MANA PULAK






 SESAT INi APA?

SESAT JALAN?


Apa asas Perkasa tuduh kami sesat, soal G25

Jurucakap kumpulan 25 Melayu ternama G25,  Noor Farida Ariffin mempersoalkan tindakan Perkasa yang meluluskan usul menggesa agar Putrajaya mengisytiharkan kumpulan berkenaan sebagai sesat, sedangkan mereka mengamalkan ajaran Islam seperti Rukun Islam dan Rukun Iman.  - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/apa-asas-perkasa-tuduh-kami-sesat-soal-g25#sthash.HAOnqwMd.dpuf

KAH KAH KAH
woit
pasal apa sesat
sesat macam mana
kenapa mereka sesat
orang yang tuduh
orang lain sesat
betul ke mereka tak sesat?
sapa yang tahu 
sesat ke 
tak sesat ke?

SESAT APA?

---------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Masa musuk utan berpaya .. untuk ngelak digigit dan di isap darah drp pacat .. aku berseluar panjang dan berboot lagi .. tapi kena gigit dan isap juga.

Aku terbaca satu petua untuk ngelak di gigit pacat .. petuanya adalah dgn berseluar pendek longar tanpa pakai spender, semasa masuk utan berpaya. Tapi petua ni untuk lelaki je .. pempuan tak leh.

Betul .. petua ni betul menjadi .. tak de pacat yg berani gigit .. setakat hinggap je lepas tu, pucat dan lari. Ngapa .. lu pikirlah sendiri.

Malangnya pacat yg hinggap dan lari tu, telah bercerita dgn komuniti nya yang aku ni melayu sesat sebab tak tutup aurat. Kahkahkah.

Inilah fahaman yang diamalkan oleh pemimpin kita ari ni .. isap darah rakyat .. jika rakyat nak bagi petunjuk bahawa perbuatan itu silap dan pelakunya wajib didakwa .. maka Sang Rakyat ini dianggap sesat lagi menyesatkan.

Tanpa Nama berkata...

Ber tahun tahun makan lahap gaji judi BERJAYA apa ada kesah sesat tak sesat pon

Tengok muka pon dah tau hidup nya udah sesat

Kasihan lah dia

Tu sebab KATAK tak boleh masak KARI KEPALA KATAK

Ha ha ha ha ha ha