Isnin, 21 Mac 2016

NAJIB BUAT LAWAK BERDIRI





NAJiB BUAT

LAWAK BERDIRI



'Saya bukan pencuri harta rakyat'

Najib bertekad untuk terus berjuang mempertahankan kepimpinannya demi pembangunan ekonomi negara dan kebajikan rakyat.
Najib berkata beliau bukanlah seorang pencuri harta rakyat seperti yang digambarkan oleh pihak yang ingin menjatuhkannya, yang disifatkannya sebagai sengaja dilakukan untuk memburukkan imej beliau sebagai pemimpin nombor satu negara.
"Tuan-tuan dah kenal saya. Saya ini bukanlah (seperti) apa yang dikatakan oleh orang belah sana (yang ingin menjatuhkannya). Saya bukanlah macam itu. Saya telah jaga Pahang (dan negara) dengan sebaik-baiknya.
KAH KAH KAH

soheh najib

bukan pecuri

najib menyamun

dana negara

kah kah kah

APA PUNYA TUR


------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib kata tak curi tapi ambik tanpa izin aka rembat duit rakyat kah kah kah