Selasa, 19 April 2016

NINJA DAN ZORRO




PAKAIAN ARAB TAK ADA APA MAKNA
Berserban, berjubah, berjanggut, becapal merupakan pakain orang Arab lelaki dewasa.Negara2 berhampiran dengan negara Arab pun akan kelihatan orang2 dewasanya memakai pakaian mirip pakaian Arab. Nabi Muhamad juga memakai pakaian budaya Arab yg telah terbina sebelum Nabi dilahirkan. Jadi pakaian Arab tu tiada mempunyai signifikan spesial melainkan ia menjadi pakaian tradisi kebangsaan bagi bani lelaki Arb itu.

 Ini bermakna juga penentang Nabi seperti Abu Lahap atau Abu Jahal dan ramai lagi yg menentang Nabi juga memakai pakaian yg lebih kurang sama. Jadi tiada lagi hubungan yg siapa pakai ala pakaian Arab tu mngikut sunah Nabi. Sama juga pakaian wanita Arab dewasa yg dipakai dek isteri2 Nabi juga dipakaian oleh isteri2 penentang Nabi.

 Tapi yg pastinya semua pakaian itu menutup badan, kulit dan bulu2 rambut dan bulu2 pada sekitar alat kelamin. AMIN. on BERSERBAN TAK ADA MAKNA APA APA
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
at 4:57 




-------------

4 ulasan:

Usop ali berkata...

ulasan uncle ramli...buat gwa termenung sedetik....logiknya....steady la bro....

Tanpa Nama berkata...

Perempuan lelaki nak bersembahyang tak perlu nak bertelekung berjobah bersarban berkopiah.apa yang ada asal cukup hukum nak bersembahyang.

Tanpa Nama berkata...

siapa bilang pakai SERBAN jadi ULAMAK ????

bahalol saja yang banyak

tengok PORNO tak boleh pakai ARAB ke ????

kena tanya budak PATIN tuh bagi FUCKWA

ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Ini projek timbang kilo, buat la sunnah yg up skit..amanah jujur ikhlas sabar redha...ini semua amalan nabi..awat tak ikut..dok follow hat senang saja...abu jahai ngan abu lahab pon pakai jubah serban siap minyak atar lagi...
Dok rasa baguih...keh tu TT meluat..kah kah kah