Rabu, 3 Ogos 2016

AJEN FBI?






MENYAMAR?



 | August 2, 2016
Angkatan Tentera Malaysia
Tentera punyai sistem penyampaian surat terkawal dan terjamin untuk dokumen-dokumen rahsia tentera


SOALAN 

KURUN INI

APAKAH INI

AJEN FBI

MENCARI

MO-1?





-----------------

3 ulasan:

Saiful berkata...

Boleh hire jadi paparazzi kut

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

MONYET MESTI DI KURNIA DARJAH DATOK SERI

MONYET boleh ambik tugas MB Ganu gaya macam ini

HIDUP MONYET !!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

MO1 curi duit rakyat malaysia.
MOnyet curi surat tentera malaysia.
Nampak tak persamaan dalam perbezaan di antara 2 ayat di atas?
Bila kita sebut tentera, otomatik terbayang kem pertahanan yang sangat terkawal rapi, amat canggih peralatan, sungguh berdisiplin tindak-tanduk dan cukup hebat pertahanan dan persenjataan.
Malang untuk malaysia, bila sebut tentera, kini otomatik terbayang pencerobohan kem tentera darat di grik oleh beberapa orang amatur2 menaiki pajero lama, ketidakupayaan kapalselam baru berharga billion ringgit milik tentera laut untuk menyelam, ketiadaan tindakbalas segera lagi jitu oleh tentera udara yang hanya bersegera membuat andaian sendiri tanpa penyiasatan dan pengesahan apabila radar mereka mengesan pesawat mh370 melencong jauh dari laluan sebenar.
Dan nampaknya kini putaran insiden gempar lagi memalukan ini sudah cukup satu pusingan lengkap dan berbalik semula ke kem tentera darat, yang kini diceroboh lagi, bukan naik pajero usang tapi naik pokok, bukan oleh sekawan manusia2 amatur tapi oleh sekawan monyet!
Jika di negara kapir harbi sudah lama menteri2 dan jeneral/admiral yang serta-merta meletak jawatan akibat malu yang teramat dan sebab rasa kebertanggungjawaban yang amat tinggi, tapi di malaysia tanahairku tercinta, muka2 tebal kulit badak yang sama masih terus menjadi drebar bas pentadbiran negara, maka bersedialah untuk ketawa atau menangis atau marah bila putaran seterusnya hinggap di kem tentera laut pula dan kemudian menodai kem tentera udara semula!
Tapi penduduk sarawak kata itu tidak kena-mengena dengan kami, itu hal persekutuan atau hal orang malaya! Penduduk kinabatangan pulak kata aiman tak kesah, janji kinabatangan menegak bangun! Syukurlah malaysia masih aman, aiman!