Isnin, 19 Disember 2016

NAJIB ADA KES AMAT BERAT











JENG 
JENG 
JENG

AWAS
AWAS

JAGA JAGA

NAJIB SEDANG

TERKEPONG

DIA ADA KES 

AMAT BERAT

BUKAN SAJE

KES  BUNUH

ADA KES 

JUAL NEGARA

KES HUTANG

KES TIPU

ORANG MELAYU

KES TIPU

RAKYAT

BERAT MEMANG

KES BERAT 

Hutang lagi atau naikkan GST, tanya Dr M

Mantan perdana menteri, Dr Mahathir Mohamad mempersoalkan sumber untuk membiayai hutang-hutang negara tatkala kerajaan yang ada pada hari ini tidak ada duit.
"Hutang lagi atau naikkan cukai dalam negeri dan GST (cukai barangan dan perkhidmatan). Dan ini akan membebankan rakyat dengan kos sara hidup yang melambung tinggi," katanya dalam blognya.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas kejatuhan nilai matawang tempatan pada masa ini, hutang RM55 bilion dengan syarikat dari China bagi membangunkan landasan keretapi elektrik di Pantai Timur, pinjaman RM42 bilion untuk 1MDB, hutang RM50 bilion pembinaan keretapi berkelajuan tinggi antara Malaysia dan Singapura yang menjadikan kesemuanya sebanyak RM160 bilion.
Semalam, menteri kewangan era Mahathir,  Daim Zainuddin turut menzahirkan pendapat beliau krisis ekonomi negara dan penyelesaiannya dengan menyebut cara kerajaan mengawal ekonomi negara yang amat cetek malah ekonomi negara dijana oleh hutang.
KALAU MADEY

BERSUARA

MAKNANYA

MEMANG NAJIB

ADA NIAT

NAK NAIKKAN

CUKAI GST






--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau naik GST 25% tak ada bende lah

Tuh semua SEDEKAH boleh dapat UNTONG bila masok AKHIRAT kelak kan

Apa kata Pak ALAMAK ?????

Tanpa Nama berkata...

dulu mahathir pau cina bayar melayu...najib ikut langkah mahathir jugak lah...dulu pau pau pau sekarang pinjam pinjam.pinjam...akan sampai masa pau kecundang...peminjam dikejar along... melayu majoriti 70% tak kisah...ajak bersih tak mau turun... pelik nya yang cina mau bersih...melayu pulak tidak mahu bersih...india mau capati kah kah kah...pening bro...

Tanpa Nama berkata...

Hey umat2 goyim, Najib cuma perlaksana protokol Zion saja. Sbb tu Haji Hadi cukup sayang. Sedondon Zion.

Skrg ni telah lama kita diajar serban berbakul ini adalah hasil protokol Zion utk umat2 Goyim tambah stim beribadah.

Sunnah nabi hanyalah utk jualan laris saja. Ilmu dan information itu emas yg x mampu kita miliki, sbb goyim mmg pemalas membaca dan intellektual perasan pandai level ahmad maslan.