Selasa, 27 Disember 2016

SUNNI WAL RASUAH






SUNNNI WAHABI
Keengganan kerajaan othmaniah menggunakan kekerasan seperti hajaj dizaman muawwiyah untuk menghancurkan pemberontak wahabi yang menggunakan orang awam sebagai perisai disepanjang pemberontakan mereka 

Dan akhirya berjaya membentuk kerajaan Arab Saudi sekarang mendatangkan kesan buruk kepada Umat islam Islam di zaman ini. 

Sekarang wahabi dengan secara licik mereka menghancurkan jejak Muhammad's wakil Allah dibumi mekah Dan madinah Dan melarang Umat islam daripada menghampri kubur nabi Muhammad atas alasan khurafat. 

Sekarang mereka mengatakan golongan syiah Dan Iran menggunakan peluru berpandu unuk menghancurkan kaabah sedangkan tiada dalam AL quran, Hadis fitan atau Hadis sahih mahupun Hadis dhaif yang mengatakan perkara tersebut. 

Ia hanyalah untuk meminta simpati daripada Kita supaya menyokong mereka sebagaimana mereka lakukan di syria iaitu Mereka melakukan perang dikalangan orang awam Dan ini menjadikan orang awam sebagai sasaran BOM pihak tentera on NAMA SPY DAN AJEN YANG AKAN DITANGKAP
Publish | Delete | Spam
Kiedentech Kiedentech
on 12/26/16







---------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa nak gaduh gaduh

Yang ada sekarang ini pun tak ikut penuh malah lahap rasuah kuat gila

Pegi dah

Wahabi sedekah DUIT senggeh habis macam BEWAK dapat BUNGA

Kepala Otak !!!!

Tanpa Nama berkata...

arab saudi wahabi juga menaja student dari pantai timur utk belajar di timur tengah termasuk di universti mekah dan madinah..