Rabu, 8 Mac 2017

SANDIWARA LAGI KE?





FACE BOOK



Zulimran Nasution Abdullah Omar's Profile Photo, Image may contain: 2 peoplePERANG UNTUK @NajibRazak TERUS BERKUASA?
Rakyat Korea Utara DILARANG meninggalkan Malaysia SERTA-MERTA selepas negara itu mengeluarkan arahan serupa kepada rakyat negara ini awal pagi tadi.
Kawalan keselamatan DILETAKKAN pada tahap MAKSIMUM di semua pintu masuk dan keluar seluruh negara, petanda sesuatu akan berlaku dalam skala besar.

Tapi jangan risau, RUU 355 akan menyelesaikan itu semua tanpa melibatkan pertumpahan darah (perang) semasa himpunan (d)ungu 2.0 kelak.
Tadbirr!

























-----------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Wah kita secara global dah terkenal sebagai negara jagoan sekarang. Hari tu kita nak tenyeh Myanmar .. hari ni Korea Utara pula .. che wah. Mungkin semangat kepahlawanan ni mula terpancot-pancot sejak Imam Hadi menghunus keris yang tak masuk akal panjangnye beberapa purnama yg lalu. Ayok jom kita berkeris pada sapa yang nak kurang ajar dengan kita .. bila perang nanti sapa nak duduk depan cam Sultan Salahudin, King Richard, Anak Ratu Elizebath .. kah kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Rileks ar bro. Takat korea utara yang kechik chinonet tu apela sangat. Senjata depa tak habih2 dari sebelum milinium dulu sampailah la ni, takat dok test fire peluru roket yang ada pemandu je dah beratus kali. Malaysia ada 3 senjata lagi hebat: Kapalselam skorpin yang boleh ikut darat sampai pyongyang. Rani kulop yang boleh tampaq pipi jong-ul. Dan berapa ramai keluaran tahfiz kelantan!

albert magic berkata...

tuan TT pun ada travel ban yang dikeluarkan oleh daulah pemerintah