Selasa, 6 Februari 2018

HARI HARI AKHIR SAEKOR PAS








RAKYAT SEMUA

SUKA DENGAR

BERITO MACAM NI

Kerja tak ada, kenapa nak undi PAS, soal pengundi muda

JAM mencecah 9 malam pada Ahad lalu di Seberang Jaya tetapi Muhamad Afiq Syaham masih bekerja keras melakukan kerja keduanya, iaitu sebagai pemandu Uber.

Afiq, yang menayangkan selempang Kedah FA di papan pemuka keretanya, berkata dia bukan warga Pulau Pinang tetapi terpaksa merantau dari Kedah, negeri yang pernah ditadbir oleh PAS selama satu penggal, kerana sukar mendapat pekerjaan di negeri asalnya itu.

“Pembangunan di Kedah tidak berkembang ketika pentadbiran PAS dari 2008-2013. Mulanya nampak keadaan jadi lebih baik bila Mukhriz Mahathir jadi menteri besar. Tapi dia diganti pula selepas itu,” kata Afiq, yang menyalahkan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) atas kesukaran yang dihadapinya itu.


HARI HARI AKHIR

SAEKOR PAS

KAH KAH KONG

----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana tarak kerja!
siapa chakap tarak kerja!

"goyang kaki" pon kerja lay!!!!!!!!!!!!!!!!!
"jilat jubor" pon kerja

"goyang bontot" pon kerja,
"garu kote" pon kerja,
kerja HARAM pon kerja bah???????????

Tanpa Nama berkata...

aisey brader..undi pas bukan utk dpt keje la..undi pas dpt sijil tiket ke syurga..oleh itu, sesapa dulu2 yg telah mengundi pas, sila la ambil sijil syurga masing2 di cawangan yg berhampiran..mana la tau kot2 tetiba allah lebih sayangkan hadi dari madey, siapa nak endorsekan semua tu..di youtube juga berlambak ustaz2 atau ustazah2 yg dptkan sijil syurga utk anak2 dan suami mereka walaupun ustazah tau, suaminya mendpat nikmat bidadari lebih dari kemutan semasa hayat..