Rabu, 14 Februari 2018

PENJUAL AGAMA JUAL KARUT






PENJUAL AGAMA

JUAL KARUT

TIPU 

BANI MELAYU



YA USTAT DANIEL

DAN

USTAT TARMIZI

BORAK TAHI AYAM

BOLLEH LAH

ZIONIS MASUK

TANAH MELAYU

SENYAP TIKUS

CAKAP GAH GAH

JUAL  TORAK

TAK ABIS ABIS

KAH KAH KAH




MANA?

mana para muftian, mana pegawai2 jakim, mana pusat serantau ISIS daesh king salman? ckp berdekah2, berak dlm jubah..syiah jahat ke israel lagi jahat?mana dr tin kosong dr mufti asri, presiden aswaja zamihan, dato zul mufti wilayah, mufti pahang, mufti kelantan, mufti harus ke wajib ke sani, mana semua..pundek mundek..mana para pejuang2 haji hajah jual tudung..mana oii..takut ke.. on ZIONIS ISRAEL SUDAH SAMPAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous

at 4:45 PM


PETALING JAYA - Pembangkang meminta penjelasan kerajaan terutama imigresen, dan Menteri Dalam Negeri berhubung dakwaan kemasukan delegasi diplomat kanan Israel ke Malaysia menyertai program World Urban Forum (WUF), semalam.

Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil berkata, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi perlu segera memberikan penjelasan sama ada benar atau tidak dakwaan delegasi diplomat Israel telah dibenarkan masuk ke Malaysia dengan menggunakan pasport Israel. 

"Jika benar, siapa yang  memberikan kebenaran untuk mereka masuk? Ini adalah satu hipokrisi atau kemunafikan yang amat besar oleh Putrajaya.

"Ia mencabar kepada maruah negara memandangkan Malaysia tidak mempunyai sebarang hubungan diplomatik dengan Israel dan langsung tidak mengiktiraf Israel," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Malah, kata Fahmi,  Malaysia sering mengecam rejim Israel yang sentiasa menzalimi rakyat Palestin, lebih-lebih lagi cadangan Presiden Amerika Syarikat untuk memindahkan kedutaan negara itu dari Tel Aviv ke Jerusalem. 

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana pernah ada MARUAH?
sejak "MURDER kah"?


hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Mana senyap menikus:
1.al mufti al haji al atok sendiri harus sana harus sini,
2.al mufti al haji al kaffir harbi wajar ditentangi al pahangi,
3.al haji al atok sendiri al penasehati al haha al hihi.
Mana mana mana??? Ptttuiiiii!!!

Tanpa Nama berkata...

pangkat dah sampai ULARmak, mesti lidah CABANG dua ke tiga, ke empat!

pangkat WOOFtee tu kena selidik lagi!




mungkin kerabat WOOKIE dari filem "StarWars" kot?